{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Scooterstyrt :'( Av..! {{forumTopicSubject}}

Det der skete er at jeg bliver overhalet af en BMW lige uden for Tirstrup (Østjylland) på min scooter og efter nogle kilometer når jeg så til tirstrup, der ser jeg så BMW'en og den skal til højre lige som mig. I det han drejer til højre af vejen tager jeg cykelstien. Lidt længere henne laver han et pludseligt højresving lige ind foran mig... Jeg når ikke at bremse og havner på den anden side af vejen og kan ikke mærke mit ene ben og har stærke smerter i nakken... Det viser sig så at manden der på kørte mig er gammel betjent på pension, vi udvæksler telefon numre hvis nu vi skal have afklaret noget om skader... Min scooter er kun blevet smadret ved fodbrættet og hans fine store BMW har kun fede ridser i fælgen... Jeg kører videre og kommer senere hjem...
Nu sidder jeg her hjemme og kan ikke gå på mit højre ben uden at få tåre i øjene og skal på skade stuen i morgen da de har lukket...

Nogen der har prøvet noget ligende eller har en kommentar..?
Hvis jeg melder ham får han klip i kortet for ikke at kigge sig for ved et hejresving og jeg får en bøde på 1k-2k...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooterstyrt :'( Av..!
Kommentér på:
Scooterstyrt :'( Av..!

Annonce