{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Gnister stadig ikke. {{forumTopicSubject}}

Kopier lige hvad jeg har skrevet før.

Fik endelig samlet min jog helt igen.

Jeg tjekker altid om den gnister før jeg sætter tændrørs hætten på. Og den gnister, tager et andet tændrør, og den gnister. Fint fint. Sætter tændrør i og den starter ikke (wtf) jeg spørg lidt rundt omkring og en siger jeg måske har vendt stemplet forkert. altså med pilen op ad istedet for nedad mod udstødnings porten. Nå da tænker jeg, går hjem og tjekker og ja, har jeg sgu. Så jeg skilder ad og samler igen og sætter alle ledninger korrekt osv. Men nu gnister den ikke!?

Hva kan der være sket? Er så træt af jeg ikke kan få den ud at køre, hver gang jeg er ligeved så sker der altid noget.

Jeg har nu skildt alle ledninger fra hinanden igen og rengjort dem og alt mulig og sat dem på igen, intet sker selvfølgelig. Og JA nøglen er drejet smiley Og JA der er stel forbindelse.

Det jeg tænker på er jo at ledningsnettet kan da ikk dø ved at man gør det der (har jo gjort det nogle gange efterhånden) og tændningen kan da ikke have gået ud af funktion (eller kan den) Det kan jo også være noget med tændspolen? Eller cdi boxen eller måske bare hætten?

Tænkte nemlig på hætten, den har nemlig ligesiden jeg fik den, været dårlig, kørte man over et humpel eller kickede nogle gange kunne den nemt hoppe af, og tænkte på en løs forbindelse der mon? Og ja jeg kan jo bare tage en ny hætte og prøve, men hvis det nu er kablet der er i stykker? Er der ikke en måde og se om der komme strøm ud til hætten? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gnister stadig ikke.
  • #1   27. okt 2006 Hey.

    Med hensyn til om du kan se om der kommer strøm ud af hætten, så sæt en skruetrækker ind i den, og sæt metallet på skruetrækkeren på stel, og så træd på kick starteren. Den skulle gerne gniste hvis den virker smiley


Kommentér på:
Gnister stadig ikke.

Annonce