{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

hvad dælen er der galt? {{forumTopicSubject}}

her i for leden skrev jeg den her besked:

hej jeg har gået og prøvet på at finde ud at hvad der kunne være galt med min scooter. den kan sagtens starte.. faktisk næsten 1. gang. men hjulet tager ikke omdrejninger?? har fået ny cylle rigtig dyse og alt er som det skal være, tror jeg da smiley men hvad er da galt?

har så spekuleret på det måske kunne være simmeringene ved krumtappen? fordi da jeg sætter min hånd for karbu så går motoren stadig. -såden den må falsk luft et sted fra... under tændingen er den også lidt fugtig. og alt det kunne hænge sammen med simmeringene var utætte. så der kom falsk luft + lidt benzin ned og under tændingen?? men kan det så også hænge sammen med at den ikke tager omdrejninger?
-eller er min teori helt fokert??

kom med jeres bud? =)
_____________________________________________

det gjorde jeg så, og det viste sig at de var utætte så nu stopper motoren når jeg sætter hånd for karbu osv..

MEN den kører stadig ikke smiley hjulet tager stadig ingen omdrejninger.. Men den starter næsten i første hug med hånd for karbu.. bundgas og den går død, nogle gange, nogle gange sker der ikke noget.. lyden ændre sig ikke rigtig når man giver gas..

kan det være at den ikke tager gassen så? er det karbuen den er gal med??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad dælen er der galt?
Kommentér på:
hvad dælen er der galt?

Annonce