{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Jeg har lige byttet. (store problemer) {{forumTopicSubject}}

som sagt har jeg lige byttet min sonic til en nrg. jeg ahvde brugt lagt tid på og lave den og alt det der. og alt virkede på nr elstart. da vi kommer der ud. synes ahn min er for kneppet i skjolde så han vil ahve 700 kr i steddet for 200 kr der var aftalen selvfølig får han det. det var fair. vi kørte ikke på hinandes. men min var std og hans var meget tunet og det vidste vi godt. vi lavede også købe kontrakt og det hele på jeg ejer den nu. imorges ringede og sagde vi skulle bytte tilbage fordi at den ikke trak orrenligt og hva forventer man af en 02 std. så snakker jeg vidre med ham over sms og der siger han hvis han får den cyllender til 700 kr så bytter vi ikke tilbage og så siger jeg han kan få en noname er det ikke meget fair han kan da ikke forvente han skal have en god når det var en gammel std cylle der sad på soniecn vel.? skal han så ikke være tilfreds med en ny noname.! og så er jeg da os flink ikke.?han har skrevet under og ddet hele så det er jo egenlig slet ikke mit problem vel.?jeg er der bare flink og tilbyde ny cylle. når jo side skjoldet på nrgen var os flækket og det fik jeg ikke noget ekstra for.???

hva skal jeg gøre.? vi har skrevet under og det hele og vil helst ikke bytte tilbage.?

hilsen mikkel håber i gider kommentere det tak. i får evt en stemme.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har lige byttet. (store problemer)
Kommentér på:
Jeg har lige byttet. (store problemer)

Annonce