{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
195 visninger | Oprettet:

KLART CYKLER MED PLADER !! {{forumTopicSubject}}

Cykler bør have nummerplader
Ved CARL J. BUUS
Med glæde erfarer man, at det nu er vedtaget, at også 30-km knallerterne skal have nummerplader. Grunden er, at adskillige håbefulde unge mennesker ændrer på motorkonstruktionen ( eller får forhandleren til det). Læs artikel

HVAD FA'EN HAR DE GANG I HVA !!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KLART CYKLER MED PLADER !!
  • #1   9. maj 2004 addresse? www.?.dk?

  • #2   9. maj 2004 De får sq da aldrig noget ud af det!!! Jeg har da i hvert fald ikk tænkt mig at køre med nummerplade... Og hvordan skulle det lykkes dem at fange os hvis vi bare dropper nummerpladen!

  • Frederik P
    Frederik P Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 95
    #3   9. maj 2004 er det der hvad der står i teksten.. det er altså intet der er vedtaget endnu... og når det bliver vedtaget vil de også snakker om det f.eks i tv-avisen og tv2 nyhederne... og ja,, jeg ser sku tv-avisen og der har de ikke sagt en skid.. altså,, intet er vedtaget endnu..

  • Frederik P
    Frederik P Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 95
    #4   9. maj 2004 jeg har foresten 1 til spørgsmål... Min scooter er ikke forsikret.. pga. er lige blevet 15.. og jeg har købt den brugt.. derfor er det jo ingen der ved at jeg har den... så hvorn vil de få plader på min ??

  • Mark  J
    Mark J Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Emner: 87 Svar: 179
    #5   9. maj 2004 Er det ik godt nok kun, de knallerter/scooterer der bliver lavet efter loven, træder i kræft der ska' ha nummerplader på??


  • #6   9. maj 2004 jo jeg tror kun det er de helt splinter nye scootere der skal have plader på......og jeg mener også jeg har læst et eller andet sted at det er vedtaget

Kommentér på:
KLART CYKLER MED PLADER !!

Annonce