{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

mange spørsmål om TUNING {{forumTopicSubject}}

1. Hey sg jeg Har lige købt noget brugt tun af en ven, og jeg vil høre hvordan jeg vil kunne få det næsten som nyt?? Jeg har renset følgerne. cylle, stempel, top og karburator, med noget benz, en pinsel og en kompresser, nu vil jeg så ha lagt stemplet i olie men skal det være noget specielt olie eller bare mad olie?? Er der andre måder jeg kan klargøre det på inden det skal på blokken??

2. Blokken er blevet sandblæst og malet og blueprintet til cyllen. Skal jeg polere skyllekanalerne?

3. 45mm anthena membrandt cylle: (skal jeg blueprinte den til uds eller ville det være dumt? Har også tænkt på at polere diverse steder såsom, uds kanal og indsugnings kanal, er der andre steder jeg kan polere, eller vil polering være dumt?)

4. 45mm topstykke (fra 7,5 hk tunsæt): (kan jeg gøre noget ved den så den kan yde max?)

5. 45mm anthena stempel (kan jeg gøre noget andet for at få det til at yde max?? Ville filing være dumt)

6. 20mm karburator (også fra 7,5 sættet ): (den er renset og klargjort, er der andet jeg kan gøre med den? Hvad for et filter ville lyde bedst? K&n eller twin air eller noget helt tredje?)

7. Serpent udstødning: ( er blevet tætnet for huller, er der andet jeg kan gøre ved den?)

8. vil de være nødvendigt at skifte krumtap og lejer og ting som dette??

9. Ville indsugnings forstærker virke på denne opsætning?? <regner med at lave den selv>

10. Ps hvad for en gearing ville være bedst for både optræk og topfart??(og hvordan indstiller jeg min tænding bedst? Skal lige siges jeg ved ikke hvordan man indstiller, hvordan gør jeg?)

11. Bare kom med alle de gode råd i har om maxi tuning, BARE FYR LØS!!!

Grunden til at jeg har skrevet tal foran er det for at gøre det nemmere for jer at svare (f. eks!! 3. Og så jeres svar) bare sådan hvis i ikke havde regnet den ud! Hehe!

SKAL LIGE SIGES HER TIL SIDST, GODT NOK VED JEG LIDT OM TUNING, MEN JEG VED GODT JEG IKKE SKAL HÆLDE SUKKER ELLER VAND/SALTSYRE I TANKEN!!!

PÅ FORHÅND MANGE MANGE MANGE TAK!!!!

Ja laver det lige igen for at være HELT sikker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mange spørsmål om TUNING
Kommentér på:
mange spørsmål om TUNING

Annonce