{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

En weekend starter ikke uden en JOKE {{forumTopicSubject}}

To bøsser elsker i parken om natten. Det er mørkt, som i graven og de siger til hinanden: jeg elsker dig. Jeg elsker også dig. Du er fantastisk. Det er du også. Lad os altid mødes her. Ja, hver dag. Jeg bor i københavn. Jeg også. I voldgade. . . Utroligt, jeg også..!! Nummer 150, det er ikke muligt. Jeg også..!! Palle..?? Far..??


Lille Ole var helt god til slangudtryk og en dag sendte hans mor ham til apoteket efter en æske albyl og en pakke hygiejnebind. Noget tid efter ringede apotekeren. Frue ! Jeg forstår godt at deres søn vil købe en æske albyl, men jeg forstår ikke, hvad han mener med
"nye vattæpper til fars hobbyrum"......




Bonden ligger i sengen med sin kone, vender sig mod hende tager hendes bryster i hænderne, siger kærligt: elskede, hvis vi ku få mælk ud af disse pragtfulde bryster, ku vi sælge koen. Hånden søger mod hendes underliv, finder målet, aer, og så siger han: skat, hvis du bare ku lægge æg med dit smukke skød, ku vi sælge hønsene. Hun vender sig kærligt mod ham og griber om hans pik og siger: elskede, hvis bare du ku få den her op at stå, så ku vi fyre karlen!






hehe, /God weekend


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En weekend starter ikke uden en JOKE
Kommentér på:
En weekend starter ikke uden en JOKE

Annonce