{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
76 visninger | Oprettet:

Hjælp jog r {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har virkelig brug for hjælp med min jog r. Jeg har haft problemer med den i noget styk tid nu. Men jeg ved virkelig ikke hvad kan gøre nu jeg har prøvet en hel masse ting men ingen ting vil. Det startede med at jeg havde problemer med mit lys at såen mit foran lys ikke virkede og mit baglys ikke virkede men så fandt jeg ud af vis jeg dyttede så kom mit lys i kort tid (jeg kørte uden batteri der) men mit blinklys virker. Men så senere uden jeg har pillet ved mit el så skete der det at når jeg blinkede så blinkede frontpæren. Også var der også at når jeg tog den på langt lys så slukkede den bare (kan også være at det var omvendt) også gjorde jeg det nogen par gange også lad jeg den stå i garagen natten over. Men så næste dag så gnistede den ikke. Også har jeg prøvet en hel masse ting fks jeg har skiftet spændings regulatoren og målt med et multimeter på mange el ting. Men så fandt jeg ud af at den godt kunne starte med batteri. Også kom jeg til hive et eller andet lille stik ud af en lille rød kable boks eller hvad det nu er også nu vil den slet ikke starte ( men det er nok noget med tænding fordi stikket kom op fra tændingen) det kan godt være jeg lyder dum men jeg fatter ikke en skid om el. Så er der nogen som kan hjælpe?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjælp jog r

Annonce