{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
92 visninger | Oprettet:

Vespa Ciao {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg håber at kunne få lidt hjælp hertil!

Jeg har arvet denne Vespa Ciao, med Årgangskoden Z.

Jeg får den ikke selv sat I stand, og pt er der knist og ny benzin i, men uden den får startet. Jeg mistænker at kaburatoren skal have en rens, da der er liv at høre fra den.

Jeg har ikke alverdens forstand på den her verden, så håber at jeg kan få lidt hjælp til hvad en sådan maskine kan være værd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vespa Ciao
  • #1   31. mar Hvis man skal gå ud fra dem på marked, så omkring 5-7000, men om de bliver solgt til den pris, ved jeg ikke.
    Ved bare at jeg plejede at gi 500-800 kr for dem omkring år 2000, men det får man dem nok ikke til længere ??


  • #2   31. mar Hej Lukas, jeg syntes du skal starte med at tage din benzinslange af karburatoren, der efter åben op på din benzinhan og se efter om der kommer nok benzin ud, hvis det er i orden så rens din karburator omhyggeligt, brug noget karb/bremserens, det er vigtigt at dyse og dyserør er 100% rent brug trykluft se også efter om svømmeren kan åbne og lukke, luftfilter skal også renses, køb et nyt tændrør det koster jo ikke mange kroner, samle karburatoren og monter den igen, hæld en smule benzin ind i cylinderen og på med et frisk tændrør, husk choker så skulle der være en god chance for at den kan starte hvis alt andet er i orden,
    Angående salg kan du godt få mellem 5000/6500 kr for den Hvis alt andet virker som det skal så som bremser og lys, god stand = god pris smiley


Kommentér på:
Vespa Ciao

Annonce