{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
193 visninger | Oprettet:

udstødning {{forumTopicSubject}}

hej en af mine venner som har haft skrevet før at han ikke kunne få son udstødning af fa bolten fra forundet og nu har jeg fået opgaven men jeg har tænkt på om hvis jeg skruer en normal møtrik med loctite lim 403 som er ret stærk tror i det ville kunne løsne den hvis jeg bruger noglet wd 40 også


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstødning
  • #1   6. jan nej det holder ikke

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #2   6. jan Den slags lim er på ingen måde velegnet, og vil ikke holde. Det skulle overhovedet ikke være nødvendigt at bruge nogen som helst form for loctite, det skal blot laves ordenligt, og spændes efter forskrifterne.

  • #3   8. jan skynd dig og få lortet af det vil ikke gøre noget godt

  • #4   8. jan Så møtrikken er rundet af?
    Der er nogen ting du ka prøve

    Få købt et top/Slagnøgle/Luftnøgle hoved sæt til beskadiget møtrikker

    Køb en møtriks knuser (Vil dog anbefale kun at bruge den hvis du enten har slag/luftnøgle da en normal top ik får nok momentum står dog ogs de ikke burde bruges på beskadiget møtrikker men har du luft/slag tror jeg nok det går)

    Skær den over med vinkel sliber eller dremmel

    tag en mejsel og prøv at hak den over ._.

    Tag en mejsel og lav et hak i den så du muligvis kan presse en flad skruetrækker ind i hakket og så muligvis drej den af (husk massere af WD-40) pas dog på når du står og hamrer i den, der skal ikke meget til før det går galt

    Har du ikke dremmel ka du købe bitsne til dem og f.eks bruge sandpapir bitsen og så slib en side ned til den er flad og så dreje den af med en tang(Husk massere af WD-40)

    prøv eventuelt og sende et billed


Kommentér på:
udstødning

Annonce