{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
195 visninger | Oprettet:

Scooter dør over bump. {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg søger lidt hjælp til en pgo hot 50 som dør når den kører over bump og på ujævne veje. Den skyder ud af udstødningen når det sker, og den kan være meget svært at starte efterfølgende. Oven i det hele blev min scooter ved med at køre selvom der ikke blev givet gas hvilket resulterede i et fald, hvis nu det havde en sammenhæng.
Håber der er nogen der kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter dør over bump.
  • #1   21. nov 2023 tage sæde boksen af stå bag scooteren i højere siden af scooteren der går ledninger op fra motoren se lige efter har oplevet før at isolering har givet op der

  • #2   22. nov 2023 Dit gaskable skal enten skiftes eller smørres.
    Hvis det er en ældre hot? Så har tændrørshætten sikkert rystet sig løs, og skal skiftes.


  • #3   22. nov 2023 Enten bliver dit tændkabel/hætte rykket af. Ellers går dit lednings bundt i klemme et sted ved motor ophæng når du fjedre.

  • #4   23. nov 2023 Når din hot dør … hvordan dør den så
    Dør den bare omgående som om man slukker på nøglen

    Eller

    Dør den på en måde som om den skyder lidt og måske lige tager gassen en lille bitte smule mere og går stille ud …

    Hensyn til op start igen …
    Det sværhed du beskriver . Er det lige efter det sket hvor den går ud at den er svær at starte.
    Eller
    Er den nem at starte igen hvis du lader blive kold efter den bare går ud eller måske nem at starte efter måske ca 10min tid


Kommentér på:
Scooter dør over bump.

Annonce