{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maxiscoot
  • #1   23. okt 2023 Har bestilt der mange gange, det er inden for EU så der kommer ikke told afgifter og moms oveni.
    Min erfaring er at det tager en 4-5 hverdage før du modtager dine vare.


  • #2   23. okt 2023 Ingen told. Det er fra EU.
    Forsendelse plejer at koster 10 euro.
    Dog vil jeg anbefale at bestille fra scooter-attack istedet, da de er mere service minded men har samme varer og ejes af samme koncern.
    Har engang bestilt fra maxiscoot og haft en rimelig dåelig oplevelse med de gennem 4 måneder ikke sendte det de sagde ville være på lager om 2 uger. Da de endelig sendte pakken sendte de en anden vare. Da jeg så blev utilfreds og sku sende den retur fordi det var den forkerte vare, sagde de at de sendte den vare fordi de alligevel ikke ku skaffe den vare jeg havde bestilt.
    De bad mig så ikke bare om selv at lægge ud for retur portoen på knap 300kr med postnord.
    Nej de ville give mig point til deres webshop istedet så jeg ku bestille flere skuffelser fra dem.
    Skrev til dem hahahaha er i komplet sindssyge i hjernedøde franskmænd, giv mig pengene eller jeg hiver jer i retten.
    Jeg fik pengene og har aldrig handlet hos dem igen.
    Som sagt scooter-attack har de samme varer og bedre trustpilot reviews.
    Maxiscoots trustpilot score er helt til rotterne.

    De er en legit nok shop og mange bruger dem uden problemer. Så hvis tingene er på lager og du ikke har noget imod dårlig service så er det et fint sted at købe ind.
    Stort udvalg. Gode priser. Hurtig forsendelse.
    Ligesom scooter-attack, bare med fransk kundeservice istedet for tysk kundeservice


Kommentér på:
Maxiscoot

Annonce