{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
187 visninger | Oprettet:

For hård mod cylle? {{forumTopicSubject}}

Goddav sg. Jeg har en fin Kymco som der næsten lige er kommet 70cc på. Den har kørt ca 1 km før jeg kørte på den idag. Jeg sad og rullede lidt med kvart gas og gav næsten halv gas på få tidspunkter, og den kørte egentlig godt nok, men da jeg skulle hjem igen begynde den at hakke lidt når man gav ca. Halv gas. Den tog lige fat men så døede den lidt og så blev det en blanding mellem at den tog fat og døede i et sekund og så tog fat igen osv osv. Har jeg været for hård mod cylle, har den ikke nok olie, er den blevet for varm, eller har det noget at gøre med karbu, choker, luftfilter, indsugningsmanifold og alt det der? Har ikke lige tjekket så meget på det da jeg kom tilbage fordi nu skal jeg lige være ærlig og indrømme at man godt kan blive lidt bange for mørket når man bor ude på Lars tyndskids mark. Skriv endeligt jeres bud, og så ser jeg imorgen om jeg kan finde fejl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For hård mod cylle?
  • #2   29. aug 2023 har du styr på dyssen og olie for lille dysse så dør den for lidt olie så dør den for meget olie så dør den

  • #3   29. aug 2023 Altså jeg smækkede bare en 19mm PHBG black edition og et stage6 indsugningsmanifold på og så 70cc. Ik squish ikke noget.

  • #4   29. aug 2023 Og der er heller ikke indstillet på noget og den køre med et eller andet Athena phva luftfilter. Når jeg kommer hjem ser jeg lige på tændrør fordi jeg har et par dysesæt til den

  • #6   29. aug 2023 #5
    Jeg ved godt hvordan motoren virker. Jeg satte 70cc på og så startede den bare uden problemer og så kørte jeg lidt. Så har den stået sidden juni og så kørte jeg på den igen her igår. Havde regnet med at jeg skulle lave indstilling men det var sku ik fordi den kørte dårligt. Kom op på de 50-60 stykker med kvart gas men den hakkede helt vildt ligesom en scooter gør lige før den tager fat. Desuden er det også lidt sværere at indstille dyse når man kun må køre med 1/3 del gas højst på sprit ny støbejerns cylle. Kigger lige på tændrøret når jeg kommer hjem, og skider den nok et par numre op, så jeg ved at den får for meget frem for for lidt


  • #8   29. aug 2023 #7
    Du har da fået det forkerte ben ud af sengen i dag.


Kommentér på:
For hård mod cylle?

Annonce