{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
211 visninger | Oprettet:

Mihnea G
Mihnea G
Tilmeldt:
4. jun 2023
Følger: 11 Emner: 3 Svar: 6

Scooter dør, men kan godt startes igen og dør {{forumTopicSubject}}

Nogen der måske har en ide Hva det kunne være

Hot 50 2016 Lovlig

Jeg kør omkring 1,5 Km også dør min scooter, jeg starter den med boremaskinen da jeg ik havde kickstarterskjoldet på, også kør jeg videre og dør efter 500m og starter igen og gør det sammen igen.

Og da jeg prøver at elstarte den lyder den som om st batteriet er helt drænet selvom det var lige blevet fuld opladt.

Nogen der hsr en ide?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter dør, men kan godt startes igen og dør
  • #1   20. jun 2023 mit bud er død cylinder

  • #2   20. jun 2023 Tilstoppet karburator?
    Løs/defekt tændrørshætte?


  • #3   22. jun 2023 Når den dør din scooter , har du så kørt med fuld gas i de 500meter når den dør , eller køre du med halv gas eller mindre i de 500meter når den dør..

    Med andre ord … fra du starter den til dør har du kørt med fuld gas ….



  • #4   22. jun 2023 Angående det med elstarter og måden den opfør sig på , selv om batteriet er fuld opladet , så sker dette som regl når dit stelkabel fra ledningsnettet til batteriet er ved at være meget dårlig, det kan være af ir osv for komme dette til livs , så skal du tjekke stelkablet fra ledningsnettet over til batteriet og fra batteriet til de punkter på stellet hvor de sætter … de stelpunkter kan være rigtig dårlige af rust og ir osv osv …

    Prøv følgende ….

    Tag 2 kabel ,… en minus og en plus , monter minus kablet fast på batteriet minus Pol også monter den så fast på stellet ved selvstarteren , også monter du plus kablet fast på batteriets plus Pol , og så prøver du at sætte plus delen på selvstarterens plus , hvis din starter opfør sig helt normal nu du ved , som var den iorden , , så kan du være sikker på at det er nogen ledninger/kabler som er dårlige …. Hvis din starter stadigvæk opfør sig unormal , så er det ikke nogen problemer med ledningsnet , men sikker bare dit batteri som enten ikke er opladet fordi din lader del på din scooter ikke virker optimal eller også er det dit batteri som er defekt eller tæt på at være være færdig .
    Husk det kan stadigvæk godt være power nok til blinklys og horn osv…….


Kommentér på:
Scooter dør, men kan godt startes igen og dør

Annonce