{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
173 visninger | Oprettet:

malthe B
malthe B
Tilmeldt:
31. maj 2023
Følger: 3 Emner: 2 Svar: 2

min hot 50 køre mærkeligt {{forumTopicSubject}}

jeg har problem med min hot 50 fra 2006 som er begyndt at trække lidt mærkeligt.
sidste uge pillede jeg alle begrænsninger, som var plumpen i luftfilteret, tragten i cylinderen og skiven så fik den til at køre de 90 km/t på speedometer som self aldrig er præcis men så her for 2 dage siden kunne jeg kun få den op på de 70 km/t og så begynte den at hive lidt mærkeligt igen og igen og igen men så her igår og idag kan den kun køre de 60 hvor den stadig hiver lidt mærkeligt som om den ikke kan trække mere end det den gør men det ved jeg den kan er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få den til at køre ordenligt igen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hot 50 køre mærkeligt
  • #1   31. maj 2023 du skriver ikke at du har dysset den ind så det er derfor

  • #2   31. maj 2023 90 kmt bare som ubegrænset? Tror lige du skal tjække den speedo om den virker fint. Kan du mærke at det kører langsommer eller tager du kun udgang i speedo

  • malthe B
    malthe B Tilmeldt:
    maj 2023

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 2
    #3   1. jun 2023 jeg ved godt at speedometeret ikke virker så godt men tænker ikke på speedometeret tænker på at den trækker mærkeligt har lige tager den på gps og den køre 72km/t men det en gang i mellem men så hen på dagen begynder den at trække mærkeligt hvor den hiver i hotten er der nogen der ved hvad problemet er ?

    profilbillede
  • malthe B
    malthe B Tilmeldt:
    maj 2023

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 2
    #4   1. jun 2023 er stadig lidt ny med det her maskineri så er ikke sikker på hvordan jeg dysser den ind er der en nem video jeg kan se for at gøre det self eller skal jeg vide en masse før jeg kan gå i gang?

Kommentér på:
min hot 50 køre mærkeligt

Annonce