{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Niklas J
Niklas J
Tilmeldt:
27. nov 2021
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Støttefod {{forumTopicSubject}}

Hey gutter jeg har for nyligt skiftet bagstøddæmper, men ny har jeg det problem at min center støttefod ikke nåe jorden når jeg klapper den ned. Er der nogen der kender et godt fiks eller en lang sidestøttefod måske?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støttefod
  • #1   18. okt 2022 Hvilken maskine?

    Men de kommer som regel til at køre dårligere når man ændrer vægtfordelingen mellem baghjul og forhjul,
    og det gør man når man sætter højere dæmper bagi.
    Medmindre den sætter sig ned i samme niveau når man kører, eller hvis man hæver forenden tilsvarende.

    Så derfor er det ikke rigtig noget der laves støtteben til smiley

    Mange afmonterer bare støtteben når de ændrer maskinen fuldstændig og sætter pitstand på eller stiller maskinerne op af en væg.


  • Niklas J
    Niklas J Tilmeldt:
    nov 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   18. okt 2022 @L
    Det er en hot50 og støddæmperen kommer et godt stykke ned når man sætter sig, indtil videre har den været udmærke at køre på


  • #3   18. okt 2022 Jeg afmonterer selv centerstøttefod nærmest på alle knallerter. Og monterer sidestøttefod istedet.
    Men har måtte bøje og skære til, hver gang for at få dem til at sidde helt som jeg vil have og f.eks. gøre så de ikke klapper op af sig selv når man rejser knallerten op. For at flytte den en meter og så ups haha.

    Tænker det burde ku lade sig gøre at bøje lidt i beslaget i stellet eller i støttebenets plade og få det rettet mere lodret nedad.
    Hvis du skrotter centerstilladset og får monteret et støtteben i siden.

    Evt kan du også bare bøje lidt i centerstøttebenet så det står højere.
    Det kommer bare til at stå mere usikkert.
    Måske for usikkert.

    Samme problem hvis du bøjer sidestøtteben for meget ind under knallerten for at få det til at rage længere ned.

    Men forskellen i højde er mindre vigtig med sidestøtteben.
    Den står bare lidt mere skævt før støttebenet rør jorden når knallerten blir højere.

    Evt få svejset rør på centerstøttefodens fødder så de rager den cm længere ned eller hvor tykt rør du nu får svejst på.

    Har du prøvet at stene billeder af eller spørge andre med hot med længere støddælper hvad de har gjort?


  • Niklas J
    Niklas J Tilmeldt:
    nov 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   18. okt 2022 jeg prøver at se hvad jeg best kan få lavet. tak for hjælpen

  • Niklas J
    Niklas J Tilmeldt:
    nov 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   18. okt 2022 der findes ikke en sidestøttefod til hot 50 der er længere end normalt?


  • #6   18. okt 2022 I dont know

    Prøv evt på fb der er mange flere hotejere.

    Eller ku prøve og bestille alle de forskellige du ka finde og returner alle sammen undtagen den længste smiley


Kommentér på:
Støttefod

Annonce