{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

henning
henning
Tilmeldt:
29. jan 2022
Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 78

Razzia {{forumTopicSubject}}

Jeg var til en familie fødselsdag i dag. da jeg kom til at snakke om knallert og så sagde min fætter i 2019, da kan gik i skole kunne politiet da godt komme på besøg en gang i året. jeg har ikke hørt så meget til razzia før.

Så hvor tit kommer der endelig razzia. og kan du på nogen måde vide det inden det sker? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Razzia
  • #1   27. aug 2022 Ingen ved det, alle spørger.
    De kører ikke efter et bestemt skema, så ville folk jo hurtigt finde ud af hvornår de skulle lade knallerten stå hjemme


  • henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 78
    #2   27. aug 2022 Tja det var bare om det nu skete nogle gange i året så var det jo en mulighed måske at finde en kammarat i byen den kunne stå ved så man kunne gå det sidste meter selv i skole jo smiley
    også om der er andre der har oplevet det sker tit på deres skole fordi har ikke hørt så møj til razzia i den her "moderne" tid


  • #3   27. aug 2022 Min skole fik besøg af politiet for 2 år siden. De skulle måle knallerter. Men fprdi de kom 1 time efter skole start(knallerterne var kolde) så sagde jeg bare til betjenten at den ikke kan køre og bare holder parkeret. De må jo ikke rulle den hvis du ikke kører på den

  • henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 78
    #5   27. aug 2022 Nu har jeg hørt det filmer dig køre ind på skolen så de har bevis den er kørt på inden de ruller den smiley

  • #6   27. aug 2022 Det jo noget andet. Men hvis de ikke har video af det må de ikke rulle den

  • #7   28. aug 2022 Det plejer at være i september.
    Nogle år er der også "fokus på knallert" uge.
    Så stopper de alt de får øje på, hvis de ikke er travlt optaget med andet.


Kommentér på:
Razzia

Annonce