{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

Mistet Nøgle til NRG MC3 {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg har en NRG mc3 som jeg først overvejede at tage med til Sverige når jeg flytter derovre men ved nærmere eftertanke (siden jeg skal bo over 800km op i Sverige fra Malmø) var det nok bare nemmere at sælge den tænkte jeg' selv om jeg har været rigtig glad for den maskine. Jeg har alligevel 3 motorcykler og meget andet jeg skal have kørt frem og tilbage og flere omgange, en scooter på en trailer er ikke lige noget jeg orker alligevel.

Problemet er at jeg har nu ledt overalt, og har mistet nøglen. Jeg har naturligvis papirer på den og alt det der skal til for at bevise at det er min scooter, men det er lidt svært at sælge den uden en nøgle.

Er der nogen måder man kan få lavet en ny på ? Jeg har virkelig ikke lyst til at skifte hele tændingslåsen ud da jeg i forvejen ikke forstiller mig jeg gider at tage det store beløb for den, så at arbejde for meget med den kommer jeg nok ikke lige til. Jeg har en fornemmelse at jeg har tabt nøglen sidst jeg kørte på scooteren for nogle år siden i min have, så den er nok trampet godt ned nu og har ikke lige en metaldetektor. Nogen forslag til hvad jeg kan gøre ?

Det er en NRG mc3 fra 2005 (vistnok)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistet Nøgle til NRG MC3
Kommentér på:
Mistet Nøgle til NRG MC3

Annonce