{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Stator {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Ville lide høre nu da jeg har taget statoren og svinghjulet af min kymco super 8, er der noget jeg skal være opmærksom på når jeg monterer det nye? Jeg har set nogle der instiller med et søgeblad mellem Magneten og svinghjulet, jeg synes det kun kan sidde på en måde? Vil blive glad for lidt info for i supermænd??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stator
  • #1   25. jan 2022 Er ikke 100% sikker hvordan det ser ud på din kymco men på de fleste scootere kan det kun sidde på én måde

  • #2   25. jan 2022 Du skal dog være opmærksom på at føre ledningerne korrekt så de ikke bliver skåret over af svinghjul

  • #3   25. jan 2022 Ja men de sidder i noget gummi, men rigtig det skal jeg huske, jeg spørger fordi de dele jeg har fået idag bla svinghjulet der er tegnet en streg med en pil på ydersiden og som går inad? Jeg mener ligesom dig den kun kan sidde på en måde, det er skidenemt at skille ad men når det skal samles er man på røven??men der er kun 2 skruer så det går nok, da jeg tog det af kunne jeg næsten ikke dreje svindhjulet men efter nogle gange var den lige ved at starte, tror du det hjælper at skifte det hele? Tror pejlstanden er problemet og der stiger jeg af:) tak for dit svar asger??

Kommentér på:
Stator

Annonce