{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Bo  A
Bo A
Tilmeldt:
2. jan 2022
Emner: 1 Svar: 2

Vurdering af Yamaha mht. salg {{forumTopicSubject}}


Er her et par brugere der har tjek på hvad man kan få for en brugt scooter?

Modellen er en Yamaha Neos' 45 4T
Årgang 2018
Km-tæller har lige ramt 12.000

Scooteren er i fin stand.
Service udført ved ca. 1000 KM
Service udført ved ca. 3000 KM
Service udført ved ca. 7000 KM
Olie skiftet løbende, sidst ved ca. 9000 KM


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af Yamaha mht. salg
  • #1   2. jan 2022 mit bug er 100 kr da uden billeder forventer jeg den er kørt over af en traktor

  • #2   3. jan 2022 5-10 tusser. bredt spænd, men kunne også være lavere, hvis den skal have lavet noget alvorligt. Men som regel bliver de kørt meget forsigtigt så de plejer at være i temmelig pæn stand,
    dog afhængig af om den har stået ved en vestvendt salthavskyst eller stået tørt og opvarmet ...
    Så mit endelige skud fra hoften bliver 8200 smiley

    Dog med forbehold for markedet lige nu. Kan godt ske der er sket noget pga kina invasionen og fraværet af italien/japan mærker


  • Bo  A
    Bo A Tilmeldt:
    jan 2022

    Emner: 1 Svar: 2
    #3   3. jan 2022
    Tak for respons, Wheelie.
    Jeg har et uforpligtende bud på 5000 kroner, men det synes jeg umiddelbart er i den lave ende - maskinen er købt som demo-model hos Speedline for 14.000 kroner i 2019.
    Eftersynet ved 9000 kilometer afslørede ingen fejl eller mangler, og scooteren må siges at være det mest stabile køretøj jeg har ejet indtil videre.
    Igen; tak for at du tog dig tid til et seriøst svar.


  • #4   3. jan 2022 De 8200 er nok en anelse højt, medmindre den er super velholdt.
    Normalt går de til 6-8 stykker når de er 3-5 år gamle og har kørt 10-20 tusind km uden at have fået skader, men er med lette brugsskrammer og lettere snavset.
    Dog kan der godt være lidt længere mellem køberne. Regn med 1-3 måneder før den er solgt til en fornuftig pris til en der virkelig gerne vil den. Afhængig af hvor den er til salg. Jo flere mennesker der bor i nærheden desto kortere tid.


  • Bo  A
    Bo A Tilmeldt:
    jan 2022

    Emner: 1 Svar: 2
    #5   4. jan 2022 Min Neos har stået i skur og har stort set aldrig været på vejen i regnvejr.
    Jeg har kigget lidt på det.
    Der er en del annoncer på DBA med maskiner stort set lige så velholdte som min, der ikke er salg i.

    Måske er der mere fidus i at beholde den, frem for at tabe 6000-8000 kroner på et salg.
    Om et par måneder er det knallert-vejr igen, og så er det jo hyggeligt nok med en tur langs kysten,


  • #6   4. jan 2022 De taber værdien ret langsomt.
    Bortset fra første dag ud af butikken, der taber den straks nogen tusind i værdi.

    Så det kan godt svare sig at gemme lidt til en tørvejrsdag smiley hvis ellers man kan undvære pengene i mellemtiden


Kommentér på:
Vurdering af Yamaha mht. salg

Annonce