{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

speedfight 3 mærkelig i optrækning {{forumTopicSubject}}

jeg har en peugeot speedfight 3, og den er begyndt at accelerere mærkeligt op ad en bakke, jeg har prøvet forskellige ruller, og remskiven har intet dødt punkt. den opfører sig generelt lidt mærkeligt i optræk, men når den kommer op op de 15-20 km/t så kører alt fint. jeg ved ikke hvad der er galt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  speedfight 3 mærkelig i optrækning
  • #1   4. dec 2021 trimfjedre?
    slidt rem?


  • #2   4. dec 2021 jeg kan prøve nogen andre trimfjedre og en ny rem i næste uge, skal nok opdatere dig, tak for hjælpen!

  • #3   4. dec 2021 Det kan også være fordi koblingen er slidt ned.

    Hvis det var mig ville jeg skille det ad og kigge på det.
    Kileremmen måles med en skydelærer flere steder på ryggens bredde. Er det slidt mere end et par mm fra standard mål er problemet måske din rem glider.
    Men tjek hellere inden du køber dig fattig i forensikkerhedsskyld reservedele smiley


  • #4   9. dec 2021 hej! undskyld for det sene svar
    jeg har skiftet remmen ud og prøvede med nogle nye trimfjedre, men intet virkede. efter at kigge lidt nærmere på problemet fandt vi ud af at studsen var utæt. kunne det måske være ballademageren?
    tusind tak for hjælpen indtil videre!


  • #5   9. dec 2021 Den skal være tæt smiley
    Stiger motoren i tomgang hvis man sprøjter wd40/bremserens omkring studsen?
    Så er den ihvertfald utæt


  • #6   12. dec 2021 vi har skiftet studsen, men den virkede stadig ikke helt godt i optræk. efter et par timers roden med knallerten, så fandt vi ud af at det var noget med chokeren, tror vi
    hvilket virker lidt mærkeligt eftersom vi havde skiftet den gamle ud med den nye, knallerten kørte perfekt med den gamle.


Kommentér på:
speedfight 3 mærkelig i optrækning

Annonce