{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Gustav G
Gustav G
Tilmeldt:
18. aug 2021
Emner: 3 Svar: 8

Jog r kører dårligt {{forumTopicSubject}}

Min jog r kører som den skal, men efter 1 minut kører næsten ikke MEN kan godt holde i tomgang og tage gas men ingen omdrejninger. Hvis jeg slukker og tænder den igen kan godt lidt igen men begynder på det samme...HJÆLP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog r kører dårligt
  • #1   29. nov 2021 tager den fint omdringere men flytter sig ikke er det din kobling tager den ikke omdringere nok til at kobling slår til så er det din motor du skal se på nok karburator

  • Gustav G
    Gustav G Tilmeldt:
    aug 2021

    Emner: 3 Svar: 8
    #2   29. nov 2021 Hej brian, vi har taget et kig på kabu og den ser ud til at være intakt smiley

  • #3   29. nov 2021 glemte lige at tjekke din profil så så ikke du var ny i scooter verden


    det jeg mener med at tjekke karburator er at skille den totalt ad tag en masse bildere imens du skiller den ad INGEN OG MENER INGEN VOLD det er bare aluminium det holder ikke til slag så når du har taget dysser og skruer ud så blæser du igennem alle kanaler i karburator der hvor justerings skruen sidder skal du lige holde en finger for fordi der kan godt sidde en lille skive og en oring i bunden af hullet og hvis de skal være der og du samler den uden så er du fuckt den vil ikke køre rigtigt kan ikke huske om jogr har dem i men bare for at være sikker så blæser du begge dysser igennem også også samler du den igen juster skruen har standart justering som hedder helt i bund uden at spænde så en hel og en halv omgang ud held og lykke det er ikke svært men det er noget du kommer til at gøre mange gange sår du vil rode med scooter

    lille trick hav en 6 mm skrue ved hånden når du tager benzinslangen af for virker vacum hanen ikke så skru skruen i slangen så stopper det du kan bruge en skrue fra kickstarterskjold


  • Gustav G
    Gustav G Tilmeldt:
    aug 2021

    Emner: 3 Svar: 8
    #4   29. nov 2021 For lige kigget på det i morgen så, har kun erfaring med maxi puch så er meget ny til scooter ja smiley Men tak svaret smiley

  • #5   29. nov 2021 Det kunne godt lyde som en fejl på din benzinhane, så den tømmer dit bundkar.
    Jeg oplevede det du beskriver, på min Sonic.
    Der blæste jeg benzinhanen igennem med trykluft og så virkede den igen.


  • Gustav G
    Gustav G Tilmeldt:
    aug 2021

    Emner: 3 Svar: 8
    #6   30. nov 2021 Hej igen Brian, jeg har nu haft kaburatoren skilt ad, blæst dyserne igennem og checket det med benzin hanen. Den gør stadig det samme, har du flere bud?

  • #7   30. nov 2021 løs tændrørshætte, dårligt stel. Eller undertryk i tanken.


  • #8   30. nov 2021 #6
    Du har ikke renset din benzinhane eller tjekket om der er frit flow i den.


  • #9   30. nov 2021 det kan være mange andre ting men du kan du tjekke benzin flow jo Tommy skriver det er meget nemt tag vacum og benzin slangen af og hold benzin slangen over en beholder hvor benzin kan komme i så suger du i vacum slangen og ser hvormeget benzin der kommer ud der skulle gerne komme en del ud svært at forklare men hullet i slangen skulle gerne være fuld af benzin når du åbner hvis den bare drypper ud så skal du have nyt benzinfilter der er også en oppe i tanken og du skal selvfølgelig tømme tanken før du tager benzinhanen ud

  • Gustav G
    Gustav G Tilmeldt:
    aug 2021

    Emner: 3 Svar: 8
    #10   1. dec 2021 Jeps det har jeg prøver og den gør stadig det samme

  • #11   1. dec 2021 Har du haft skruet alle dyserne ud og konstateret at der er frit flow igennem dem?
    Og herefter blæst alle hullerne i karburatoren igennem med trykluft fra en kompressor?


  • Gustav G
    Gustav G Tilmeldt:
    aug 2021

    Emner: 3 Svar: 8
    #12   1. dec 2021 Nej kun hoved dysen

  • #13   2. dec 2021 #12
    Blæs alt igennem.
    Og tjek din vakumslange for revner, huller og skader.


Kommentér på:
Jog r kører dårligt

Annonce