{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

Nicolai S
Nicolai S
Tilmeldt:
17. nov 2004
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

>> SØGER MEDLEMMER TIL TEAM<< {{forumTopicSubject}}

Hej...

Nu har jeg efterhånden oprettet dette inlæg mange gange, og folk er ved at være trætte af det, men der er stadig nogle som ikke har set det.. Så i må lige bære over med mig, tak..

Vi er 4 mennesker der har opstartet et lille team,Team SRN - Scooter Racing Nord, og vi troede egentlig ikke vi skulle ha flere medlemmer.. Vi startede med 1 sponsore (MSP-Tuning) og det var sårn set fint.. Men pludselig fik vi flere og flere med og så blev det hele meget større.. Tror vi er oppe omkring 14 medlemmer..

Sted: Vi er generalt baseret i Nordjylland og NORD-Midtjylland.. Og vi holder os helst til det område, da vi skal holde forsamlinger engang imellem..

Formål: Vores formål er ikke just at blive danmarks største team, hvilket vi nok heller aldrig bliver, derimod vil vil gerne lave et team der i løbet af næste år, bliver kendt, for de mange "flotte" og tunede scooter, og sidst men ikke mindst, få et kanont godt venskab..

Sponsore: Vi har efterhånden skaffet en del sponsore, og det er ikke kun scooter-shops.. Nej, der er alt hvad en scooter-interesseret har brug for.. Vil ikke sidde og nævne dem, da det ikke er relevant lige pt. det skal i nok få a vide..

Optagelse: Har I nu fået lyst til at være medlem i sådan et team, er der nogle enktle krav..

1. I skal ha en ok fed scooter, eller hvert fald få en // Vi bedømmer
2. I skal ha en ok tuned scooter, eller få en // Vi bedømmer
3. I SKAL køre med reklame stickers, hedde Team SRN på sg.. og så ser vi gerne at i os hedder det på MSN
4. I skal respektere andre i teamet..

Skriv til mig hvis i får mod på at prøve Team SRN..

P.s. Det gælder kun scootere..

//Formanden - Stelle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  >> SØGER MEDLEMMER TIL TEAM<<
Kommentér på:
>> SØGER MEDLEMMER TIL TEAM<<

Annonce