{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Mirel R
Mirel R
Tilmeldt:
9. feb 2019
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Suzuki street magic gnister ikke {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. Jeg har sidsteplads købt en Suzuki street magic fra år 2000 som jeg har skiftet en masse dele på (karburator, alle pakninger, luftfilter, cdi, tændspole, tændrør mm.) her for 3 måneder siden valgte den bare at gå i stykker. Jeg startede den og kørte på den som jeg altid plejer men da jeg så slukkede den kunne jeg ikke få gang i den mere. Efter at have kigget lidt på den bemærker jeg at den ikke gnister mere så jeg prøvede at skifte tændrøret men uden hæld. Jeg håber der er nogen kloge mennesker her inde der måske ved hvad problemet kunne være

Mange tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki street magic gnister ikke
  • #1   13. dec 2019 På min street der sad svinghjulet så godt fast at da det kom af slap magneterne på svinghjulet, den gnister nemlig ikke så tænker det var derfor, det jo værd at tjekke selve tændningen også gå den vej fra og op igennem tændnings systemet altså måle ohm på ledningerne og cdi også det kan jo være der noget som er defekt

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #2   14. dec 2019 Jeg har netop været ude for det samme med en Street Magic, den ville pludselig ikke gniste fordi der intet strøm var på batteriet, efter det blev skiftet kom gnisten tilbage.

  • Mirel R
    Mirel R Tilmeldt:
    feb 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #3   14. dec 2019 Batteriet har jeg skiften og opladt så det burde ikke være derfor smiley

Kommentér på:
Suzuki street magic gnister ikke

Annonce