{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gæt en dyse.
  • #1   30. jun 2019 Problemet kan lige så godt være din forstøver, som er forkert.
    Din mål kan stå forkert eller være en forkert model ( rigtig til karburatoren, men forkert i spidsningen ).
    Trottle Slide Cutaway kan også være forkert, til din opsætning.
    Dysen giver dit et hul på en given størrelse. Intet andet.


  • #2   30. jun 2019 Det var også derfor jeg vendte tilbage til den dyse der, det er nemlig dysen som karburatoren er leveret med, og en dellorto dyse er en smule mindre i længden, så der må være frirum mellem nål og dyse.

    Grunden er enlig at jeg bare vil have bestilt de rigtige dyser til den karburator, så den netop forstøver som den skal.


  • #3   30. jun 2019 Forstøver som den skal?
    Du kan jo skifte en forstøver, på en dellorto.
    Om man kan på din, det ved jeg ikke.


  • #4   30. jun 2019 Nårh ja, men nej det kan man ikke på denne. Det jeg tænker på er strålerøret, hvor nålen så sidder inde i. Der går en dellorto dyse ikke helt op til, så der er frirum. Anvendes den dyse som der medfølger er frirummet der ikke, og røret kan derfor ikke bevæge sig. Tænker da det har noget at sige?

    Men det var igen også bare hvad for en dyse det her er, for jeg har ledt og ledt på google, og jeg synes ikke jeg kan finde nogle der ligner udover mikuni, men her er problemet så, for mikuni er M5 og denne er M6 i tråden :S


  • #5   1. jul 2019 Nå jeg fik fat i nogle Mikuni 6mm Dyser og det ser ud til at have gjort stor forskel på opsætningen. Den står meget bedre i tomgang, den ryger afsted og har fint optræk. Så nu skal jeg bare lige finde den rigtige størrelse smiley

Kommentér på:
Gæt en dyse.

Annonce