{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  msp-tuning
  • #1   18. jun 2019 Jeg har bestilt der fra et par gange uden problemer, også returneret en ting en enkelt gang uden problemer

  • #2   18. jun 2019 De tager så lang tid på og sende tingene man har bestilt

  • #3   18. jun 2019 Men igen, hvor mange tror du der skriver en god anmeldelse, når de har modtaget deres nye dele, frem for folk hvor delene er gået en dag eller to over tiden?

    Så det er jo klart de har flere sure end glade..
    - De har jo eksisteret mange år..

    Men ja der kan være lidt længere levering end andre..


  • #4   18. jun 2019 Det svinger meget.
    Som udgangspunkt, så bare bestil det du skal bruge og åben pakken med dit kamera kørende, straks efter at du har modtaget den.

    Det lader til at fejlleveringer er det største problem.
    Leveringstiden er jo som det er, når man handler fra en hjemmeside med meget få ansatte. Hvis ejeren så holder en fridag eller rejser syd på, så kan der gå lang tid, før at varen dukker op.

    Jeg har selv handler der et par gange, dog ved personligt fremmøde og fået det jeg skulle have i hånden, betalt og gået.
    Sådan foretrækker jeg alle mine handler.

    Jeg slipper dog nok ikke uden om eBay, når/hvis jeg køber en 145mm Delta Clutch til min Sym, for den forhandles ikke i DK og hvis den gjorde, så kostede den alt for meget.


  • #5   18. jun 2019 Jeg havde bestilt en 9k til pgo som var til jog r men ja den passer på og kør godt med den så brokkede mig ikke smiley man kan sagtens stole på dem

  • #6   18. jun 2019 Har bestilt hos dem en 3-4 gange, alle gange tog det over en uge før de overhovedet sendte varen (og det var efter jeg rykkede dem på mail, hvor jeg desuden aldrig fik svar)

    1 eller 2 af gangene manglede der tilmed dele af ordren.

    Hvis du skal bruge delene hurtigt skal du nok ikke bestille derfra, ja medmindre det er noget 9K som de vist kun har hos msp.

    Ikke gode anbefalinger herfra..


  • #7   18. jun 2019 Jeg har det på samme måde som Tommy, at jeg helst selv vil møde op og købe. Efter det af en eller anden årsag ik er muligt længere, er jeg gået over til enten Speedline eller Kgi som jeg 7-9-13 har modtaget varene fra dagen efter hvis jeg har bestilt inden kl 15 på en hverdag.
    De vare jeg har købt derfra har været iorden, så det er leveringstiden jeg ik har været tilfreds med.


  • #8   18. jun 2019 Jeg har altid modtaget varen på det tidspunkt man kan forvente alt efter hvor travlt det er på diverse frakt konterer i DK . Jeg er er aldrig blevet snydt eller haft følelsen af det , det eneste jeg syndes de burde får iorden , er at begynde at få vare på lager igen , for det satme meget af det der inde som man ikke kan bestille fordi det ikke er på lager , og dette har stået på i laaaannggggg tid nu , og det efterhånden så længe nu at jeg begynder at tro de ikke gider få vare hjem og ellers skulle man tro de ved at sælge ud af lageret og så lukke ned , for det ikke nogen firmaer som venter så længe med at få ting på lager igen efter de udsolgt"....

  • #9   19. jun 2019 #7
    Kan man ikke handle personligt hos MSP mere?

    Amatør forretning.
    Så er det fordi at han enten er gået ned på deltid eller fordi at der har været dukket alt for mange sure kunder op.

    I kan bare søge på moto-leoni og se hvad i kan finde af omtale.
    Det var en ville i Skovlunde, hvor ejeren endte med at sætte et kæmpe stålhegn op og en stor jernport med en ligge låge i, til udlevering af afhentning.

    Ved at fjerne muligheden for personligt fremmøde, så giver det mulighed for nogle meget flexible arbejdstider.
    Han kan i princippet have et fuldtidsarbejde mandag-fredag og så pakke/sende varer i weekenden.

    Hvis jeg ikke kan afhente ting der mere, så kan jeg lige så godt handel i Tyskland eller via eBay.


  • #10   19. jun 2019 Tommy. Der står nu dette på deres hjemmeside.
    https://www.msp-tuning.dk/information


  • #11   20. jun 2019 De skal bruge mere tid på den hjemme side de har som alle kan besøge og bestille dele fra .
    Tiden skulle bruges til at få ryddet alt det væk som er udsolgt og ikke har været på lager i over 8 måneder nu , det virker ufatlig uprofessionelt at køre en side på den måde, få det virker til at de har alt men så snart man skal ligge det i købs kurven , så det ikke på lager og eller er det udsolgt , det ser ud som om de vælger med vilje ikke Ryde op fordi det vil fremstå som en meget tam side med utrolig få ting på lager. Og hvis de nu fik det rette op så tror jeg også folk med tiden begyndte at give MSP tuning den menneskelig respekt som deres hjemme i bund og grund fortjener, og det med at få rettet op det hele mente jeg at de skulle begynde at få dele på lager igen. Og evt få hele gået igennem og tjekket om det noget som skal helt væk fra siden.....


  • #12   20. jun 2019 #10
    Så skal der ses bort fra alt jeg har skrevet.


  • #13   21. jun 2019 Bare lige så du ikke overser det BP smiley

    https://www.scootergalleri.dk/forum/off-topic/1527047-til_bp_tuning_?unread=1#lastViewed


  • #14   21. jun 2019 Havde bestilt et cylinder for nogle dage siden .pakken kom idag med en r-setup tænding i...så ikke gode anbefalinger herfra

  • #15   21. jun 2019 #14
    Fedt.
    Så er der en anden der har modtaget en cylinder istedet for en tænding.
    Det er vel nok resultatet af at ansætte unge under 18 år til at pakke/sende tingene.

    Jeg havde en kollega, som havde været chef mekaniker hos MSP, da han var 17 år.
    Sikke en titel til en 17 årig.... ( der var kun ham på værkstedet )


  • #16   21. jun 2019 Jeg ved ik om det er fordi de er flyttet, for adr. fra ( ishøj ) er fjernet og returnering skal sendes til en andr. i Slangerup.

Kommentér på:
msp-tuning

Annonce