{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Pas På Tyven nu {{forumTopicSubject}}

Lås knallerten!! Har lige optaget lidt video af to tyvesvin
Det er højsæson for stjålne scootere lige nu.

Har lige set to shababs komme kørende i min gård på en stjålet vga explora.
De kørte gården rundt og kiggede ind i opgangene efter knallerter.

Der holder en neos som har stået i halvandet år og ikke kan køre.
Den var de ovre og ovejede at løbe med
Men kommer man tæt på den er det tydeligt at den ikke er køreklar. Så den lod de stå...
Mine står heldigvis låst inde hvor tyvene ikke kan se dem.

Men skal da sørge for ikke lige at gå i netto uden at bruge ratlås i det mindste.
Formentlig også skivelås hver gang for tiden

https://youtu.be/8ulbU_ZoKuo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas På Tyven nu
  • #1   4. maj 2018 Sindsyg video smiley :D smiley

  • #4   4. maj 2018 Det er gas. Slap af

  • #5   4. maj 2018 Lige for at tydeliggøre, shabab er arabisk og betyder knægt lidt ala "one of the boys"

    Ja sinds video ik smiley helt klart på fredagens top10 smiley


  • #7   4. maj 2018 Ja, lattergas. Det er lækkert smiley

  • #8   4. maj 2018 Ryg noget hash i stedet

  • #9   4. maj 2018 #8
    Nej, så må man ikke køre knallert smiley


  • #10   4. maj 2018 Jo, hvis man venter lidt tid

  • #11   4. maj 2018 Tag coke istedet, det er meget sjovere og det kan heller ikke testes i så lang tid smiley

  • #12   4. maj 2018 Det bare dyrt

  • #13   4. maj 2018 Anmeld det ? Hvad fanden blev der af at passe sig selv ? Lås jeres lort ordenlig væk og hvis i ser nogle prøve og stjæle andres egendele, så bland jer udenom. I ved aldrig hvad en kriminel kan finde på. Lad politiet om at gøre deres arbejde og pas jer selv, det kommer i længst med.. jeg taler af erfaring.
    Danmark er blevet et forpulet stikkerland. Anmeld det hvis det er dine egen fucking egendele, famillie eller andet som det angår! Lad politiet om deres arbejde, hvis i vil lege politi og røvere så ta tilbage til skolegården helt ærligt..


  • #14   4. maj 2018 Hvad blev der af at passe på sine medborgere, og eventuelt gøre politiets arbejde nemmere når deres resurser er begrænset i forvejen? Helt ærligt..

  • #15   4. maj 2018 Min veninde anmeldte engang en der boede i hendes opgang og fordi han handlede med narkotika.. han blev ransaget og fængslet i længere tid, men min veninde endte med at blive brændt inde og dræbt i sin lejlighed alligevel.. igen hvis du ikke selv er kriminel ved du ikke hvad den slags mennesker kan finde på .

  • #16   4. maj 2018 Man kan jo lave en anonym anmeldelse

  • #17   4. maj 2018 Du kan tage det ind og ud af kontækst og stadig ikke få nogen konklusion.. selfølgelig ville jeg bryde ind hvis jeg så en ældre dame blive overfaldet.. men hvis jeg ser en gut der prøver stjæle en bil der ikke er min egen, så vender jeg hovedet den anden vej.
    Af ren respekt for mig selv jeg er ikke en sladrehank, en stikker, en rotte.. det simpelhen værre end at være kriminel


  • #18   4. maj 2018 Kan godt høre at vi ikke bliver enige

  • #19   4. maj 2018 Stikkere blir stukket.. så ku de ha holdt munden lukket.. What goes around comes around.. det kan Siges på mange måder
    Pointen er pas dig selv og stol på karma altid rammer ! Både på godt og ondt.. de blir straffet af livet uanset om de blir taget i stjæle den scooter eller ej


  • #20   4. maj 2018 Folk der passer sig selv sku ha en medalje.
    Det er fanme flot.
    Not.

    Det er selvfølgelig noget krysteri at anmelde folk for hvad som helst.
    Men noget af det klammeste er nok den måde at passe sig selv som kineserne gør...

    Ingen giver en skid for "sin næste" mange steder derovre.
    Synes nærmere det er dét danmark er ved at udvikle sig til.
    Førhen kom man da hinanden ved.
    Idag smider folk skraldet over skulderen, smækker deres beskidte sko op på sædet i toget og vender hovedet den anden vej når to tyve står og prøver at nakke naboens kværn.

    Hvis man mener man bør passe sig selv, så synes jeg man bør holde den holdning for sig selv.
    Ikke nogen grund til at proklamere sin ligegyldighed overfor sit samfund.
    Endsige forsøge at udbrede ligegyldigheden.

    Nu er jeg selv rimelig meget modstander af at man straffer folk for at fylde sig selv med diverse substanser.

    Men hvis man fucker med folk, så kan det kun gå for langsomt med at der falder brænde ned.
    mhp proportionalitet selvfølgelig

    Julemanden straffer desværre ikke, han belønner kun.
    Derfor mener jeg det er op til den enkelte at sørge for eventuelle banditter kommer over knæet.

    Vi vil heller ikke have en politistat.
    Politiet skal kun håndtere det vi ikke kan klare selv


  • #21   4. maj 2018 Som sagt om det er naboen kværn der bliver stjålet eller noget brød til at mætte en sulten. Det gør ingen forskel hvis det ikke er dig selv det går ud over så bland dig uden om. Jeg mener at karma/Gud.. Whatever.. straffer personen for den kriminele handling, på en eller anden måde senere hen.. hvis altså ikke tyven bliver fanget af politiet og fængslet altså..



  • #22   4. maj 2018 Det jo heller ikke fordi der kommer en betjent ind på min arbejdsplads og hjælper mig med mit arbejde vel ? Hvorfor fanden sku jeg så hjælpe dem med deres arbejde? Lad dem passe deres, lad de kriminelle passe deres og så være glad for DU kan passe dig selv, fordi DU hverken er kriminel eller politibetjent

  • #23   4. maj 2018 Jeg tror ikke på overtro. karma eller helvede

    De fleste yogi/guruer siger også karma er misforstået.
    Karma er bare den inerti/konsekvens der er af din ageren.

    Hvis man lader en tyv stjæle en bil vil et godt eksempel på karma være at ejeren, af den bil, lader tyvene stjæle din bil en anden dag.

    Et andet eksempel er at tyven får fred til at stjæle i denne gang, så vil han nok prøve igen.

    Men hvis du nu losser ham i løgene, kalder ham et tyvesvin og siger næste gang du ser ham fuske så tager du bæltet af.. så vil antallet af fremtidige tyveriforsøg være nedsat.

    Indirekte går det ud over en selv.
    At lade dæmningen briste længere oppe ad åen lægger ekstra pres på din dæmning.

    Og hvis folk på sg får en reminder om at tyvene er ude nu, så bliver arbejdet for tyvene sværere og så er der mindre risiko for de render ind i en af mine maskiner en dag.

    På en måde er det egentlig egoistisk at hjælpe hinanden.

    Jeg har flere grunde til at gå efter dem der nakker folks private scootere som de kun har ansvarsforsikring på.
    En af dem er at det hjælper mig selv indirekte


  • #24   4. maj 2018 Godt skrevet MAF
    Er helt enig smiley


  • #25   4. maj 2018 Puha jeg for træt til denne diskution smiley du vinder !
    Det sejt at være sladrehank i dagens Danmark !
    Jeg burde flytte tilbage til Almeria.. danskere har simpelhen den sygeste indstilling til kriminalitet og selvtægt..


  • #26   4. maj 2018 Politiet arbejder ikke for pengene..

    Vil svare til du siger du ikke vil hjælpe ved et terror angreb, fordi ambulancen ikke kommer og kører dig.

    Hvis du ligger og er ved at blive brændt inde i din bil, så skal jeg nok vende hovedet den anden vej og køre videre..

    Brandfolkene hjælper mig jo ikke på mit arbejde heller vel smiley

    Der er selvfølgelig forskel på noget man dør af og så bare en knallert. Har du også selv skrevet.
    Men i princippet kan man nakke folks liv ved at tage deres ejendele.
    Om de kører rundt på den inden de brænder den af er lige meget.

    Det er den der respektløse fucken rundt der skal siges noget til.
    Uanset om de er nået til din knallert endnu eller ej.

    Så er det da ligemeget om man er kriminel, politi, offer, vidne eller tilfældigt forbipasserende.

    Hvis man synes retfærdighed er lige meget så er man pr definiton dekadent.

    Jeg kører selv tunet og steder hvor man ikke må køre, så skal selvfølgelig ikke nyde noget af folk der ringer til politi over det mindste.

    Men jeg kører så også forbi folk langsomt.med lave omdr.
    Sørget for ikke at køre rundt tæt ved huse og larme, afstand på mindst 50 meter til hunde før maskinen får gas osv.
    Så det er ikke fordi jeg fucker med folk.
    Har så heller ikke oplevet andet end at folk "ikke vil blande sig" eller højst bare lige vil sige at man altså ikke må køre der.
    Men jeg fucker som sagt heller ikke med dem. Eller deres "næste".


  • #27   4. maj 2018 Åh vigtigpeter altså hvor er du god når du kører scooter.. smiley

    Igen som jeg har sagt du kantage det ind og ud af kontækst en million forskellige scenarier!! Fx ser jeg en bil i brænd selfølgelig ringer jeg efter hjælp hva fanden tror du jeg er ?! Men hvis jeg overvære en narkohandel eller et tyveri vender jeg hoved! Du kan blive slå ihjel hvis du gør det modsatte der hvor jeg kommer fra ! Sådan er jeg opdraget ! Du da idiot hvis du tror jeg ikke ville anmelde et trafik uheld, brænd, overfald eller terror !


  • #28   4. maj 2018 En stikker er ham der melder modstandsfolk til tyskerne for penge.

    Det er ikke en stikker der frigiver en liste med navne på tyskernes meddelere.

    En stikker er en der ringer til politiet og siger naboens scooter er tunet.

    Det er ikke en stikker der ringer til politiet og siger at naboen ligger og kører 100kmt forbi legepladsen hver dag i boligområdet.

    En stikker fortæller politiet hvem der gav lånte ham den ståjlne scooter.

    Det er ikke en stikker der siger til politiet at der ligger en og kører rundt på den stjålne scooter et bestemt sted.

    At kalde mig stikker svarer til at kalde edward snowden en stikker fordi han oplyste befolkningen om hvad der foregik.

    Hvis han havde givet taktiske oplysninger til en fjendtlig hær kunne man have kaldet ham stikker. Hvis han gjorde det for penge.

    Hvis han gjorde det fordi han var skiftet til sympati for fjenden, så er han heller ikke en stikker. Så er han en forrædder.

    Men eftersom han gjorde det fordi det er det rigtige at gøre, så er han en martyr.
    Ikke en stikker i hvert fald. Så har det ord da fået en lidt for bred betydning


  • #29   4. maj 2018 Hahahaha hva fanden snakker du om jeg er flad af grin xD hvis man ringer til ordensmagten og giver dem oplysninger om hvor og hvornår gerningsmanden kører rundt på en scooter der angiveligt er stjålet så er man sku da en sladrehank altså en stikker.. intet mindre

  • #30   4. maj 2018 Som jeg skrev
    Der er selvfølgelig forskel på noget man dør af og så bare en knallert. Har du også selv skrevet.

    Det er mulig det nogen hårde drenge der stjæler der hvor du kommer fra.

    Herovre blev en tyv på scooter dræbt af scooterejerens far i bil forrige år mener jeg det var.

    Min morfar opdragede mig med historien om den junkie der gik og brød ibd i kælderrummene hvor han boede, indtil en dag han fangede ham, satte en skruetrækker gennem hånden på ham, lossede ham ind i et hjørne og sagde "næste gang så går jeg amok".

    Sådan er det herovre.

    Hvis du vil være et tyvesvin så er du jaget vildt. Herovre er det tyvene der bliver begravet, ikke omvendt smiley


  • #31   4. maj 2018 Hvis du vil bruge det ord på den måde
    Så skal du da være velkommen

    Vil du ikke fortælle mig hvor det er du bor, sådan cirka
    Der skal jeg da sørge for at låse mine ting så smiley

    Og ha bæltet siddende løst smiley


  • #32   4. maj 2018 Vil nu stadig mene en stikker er en der har deltaget i ugerninger, men så stikker de andre for egen vindings skyld.

    Det er derfra ordet rotte kommer.
    When you squeeze a it squeals.

    En fugl der synger er noget andet.

    En der går hen og river tyven af og så kører knallerten direkte over på politigården er ikke en stikker.
    Især ikke hvis tyven får lov at gå sin vej efter man har revet ham af.


  • #33   4. maj 2018 Hmm ka se vi er fra samme landsdel smiley

    Hvis du kender nogen der ku finde på at stjæle i albertslum området så må du meget gerne sladre til dem om at jeg render rundt herude og gør livet svært for dem der gør livet svært for folk

    Men hva det ligner på et af dine billeder du kommer fra ovre i galgebakken/morfinhusene alb nord?

    Ja tyvesvinene og folk generelt er godt skudt i roen rundt omkring.
    Men iblandt har vi heldigvis nogen vågne borgere der er rimelig is også.

    Hvordan tingene er og hvordan man synes de skal være kan også godt være to forskellige ting..
    Behøver ikke have tøser i tørklæder bare fordi man er opvokset med det


  • #34   5. maj 2018 Hold nu kæft .. hvis du nu skal dømme mig og gætte hvor jeg bor, så skal du vide at jeg selv er kommet til det jeg har på ærlig vis. Jeg har boet forskellige steder i verden og set ting du aldrig ville kunne begribe.. men nej jeg jeg bor ikke i morfin husene eller hvad du ellers tror om mig. jeg bor i et pænt rækkehus kvarter i Hvidovre, jeg er selvstændig med en god indkomst. Der er INGEN i min omgangskreds der stjæler, og jeg tager ikke nogle former for rusmidler.. så hold din snotdumme antagelser for dig selv tak ! og ang tyveri af mine ting ? så har jeg sikret mit skur hvor der både står MC og scooter for indbrud med en alarm. Og da den gik af sidste måned tog jeg mit bat og min hund og jagtede tyveknægtene væk som en mand ville gøre..
    Og jeg ringede ikke til politiet bagefter..
    og jeg rendte heller ikke rundt og legede politi og røvere ved at gå og lede efter dem og advare folk og jeg ved ikke hvad.. kom dog videre der sker kriminalitet hver dag overalt


  • #35   5. maj 2018 Du beskylder mig ovenikøbet for at være kriminel/scootertyv pga mine kommentare ? Du kender mig slet ikke ? Du da den største klaphat jeg længe har mødt på internetttet

  • #36   5. maj 2018 Skyd lortet med en luftriffel . Kommer da noget her og forsøger at stjæle mine scootere så er da 2 muligheder enten får de med battet eller havlpistolen, de kan købe deres eget lort !

  • #37   5. maj 2018 Dennis

    Det går ikke så godt for dig med at læse hvad jeg skriver.
    Eller også ser du bare ting skrevet mellem linjerne der ikke er der.
    Skød dig ikke noget i skoene.
    Havde bare set et billede med dine bane maskiner uden for et hus der er bygget i samme stil som omkrinh morfinhaverne. som man kalder det område.

    Så slap bare af med dit klaphatte snak.

    Nå men go sommer til dig alligevel din hårde negl smiley
    Det var godt du kom herind og belærte os andre om at man skal lade tyve stjæle i fred.
    Tak for det.


  • #38   5. maj 2018 Til 15#

    profilbillede
  • #39   5. maj 2018 Du spørger om hvilken landsdel jeg kommer fra så du kan huske at låse dine ting godt væk og løsne din bælte ? Hvordan skal jeg ellers læse/forstå det?!og Ja god sommer til dig din stolte sladrehank

  • #40   5. maj 2018 Dennis jeg ville ønske jeg var så sej og hård som dig. Måske du kan lære mig om det en dag?

  • #41   5. maj 2018 Sej og hård ? Igen endnu en klaphat der dømmer en person på internettet uden nogensinde at have mødt personen.


  • #42   5. maj 2018 Jeg synes ellers bare du lyder rigtig sej og hård når du nu ikke kunne finde på at anmelde tyve for at hjælpe naboen som bliver udsat for tyveri.

    Du skal jo passe på dit omdømme som loyal og ''ikke''-stikker.


  • #43   5. maj 2018 Tak for de pæne ord og ja jeg skal passe på min selvrespekt men ikke mit omdømme.. hvis du mødte mig i virkeligheden ville du sikkert tænke at jeg vat en slipse dengse..
    men er helt sikkert ikke nogen gangster eller andet som du hentyder til ! Jeg er en voksen mand med respekt for mig selv og respekt for retten til at passe sig selv !
    Du en 16 årig knægt fra Jylland der blander sig i en offentlig diskution med intet konsruktivt og dømmer en mand du ikke kender ?
    Du sku den seje her.


  • #44   5. maj 2018 Og nu gider jeg så ikke mere fis fra dig dennis.

    Næste gang du kalder nogen en klaphat, eller på lignende måde overtræder brugerbestemmelserne, så vil jeg bede en mod give dig en tur i fryseren.
    Så du ka køle lidt ned.
    Det trænger du vist til.


    Indtil videre er du på min filterliste.
    Så du kan ikke skrive mere på mit indhold.

    Tag og kom ud at nyde vejret i stedet for at sidde og puste dig op herinde smiley


  • #45   5. maj 2018 Kæft nogle barnlige unger der stjæler scooter køb jer selv en idioter ellers er de på røven.

  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #46   6. maj 2018 Det er simpelthen så kujon-agtigt at kigge bort, når man ser en potentiel lovovertrædelse. De færreste tyve (og voldsmænd) ønsker at blive set, så det hjælper som regel at stille sig tydeligt frem og iagttage dem, der lusker rundt.
    Tyveri og overfald escalerer netop, hvis alle bare ser den anden vej!


Kommentér på:
Pas På Tyven nu

Annonce