{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.402 visninger | Oprettet:

Michael Z
Michael Z
Tilmeldt:
26. sep 2017
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Start problemer {{forumTopicSubject}}

Hey herinde Håber i kan hjælpe har en 3 hjulet scooter der har lidt problemer med at starte her i de kolde måneder, har hældt caborator væske i men den har stadig problemer ??hvad gør man lige nogen der kan hjælp På Forhånd Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start problemer
  • #2   18. dec 2017 lad den stå inde ellers så skift choker og stempelringe og rens din kabu

  • #3   18. dec 2017 Skift tændrør og tjek din om din choker virker.
    Rens alle dyserne.


  • #4   18. dec 2017 Er det ikke lidt dumt at skifte choker og stempelringe hvis nu det intet fejler? Var det ikke bedre at kontrollere det først..

  • #5   18. dec 2017 #2 da var da en elendig kommentar, bare køb dit og dat smiley
    sku grunden til mange er bange for at bruge sg efter som folk siger de bare skal købe det her og det her til 700. bedre at fejlfinde først som #4 siger

    ellers til trådstarter følg tommy[4600]


  • #6   19. dec 2017 5# Og det svar skulle komme fra dig? Du er jo netop den der beder folk købe dit og dat uden de overhovedet har brug for det.
    Så du mener det er på grund af dig at mange er bange for at bruge Scooter Galleri?

    Til TS:
    Der kan være mange grunde til din scooter ikke vil starte.
    Dårlig kompression.
    Skidt i karburator.
    Vand i benzinen.
    Dårlig tændrør.
    Dårlig choker.
    Fugt.
    Og mange mange andre ting.
    Start med at rense karburator og luftfilter, og giv den nyt tændrør og hætte. Tjek samtidig om der er vand i benzinen.
    Bliver problemet ikke bedre der efter, så må du i gang med at tjekke choker og kompression.


  • #7   19. dec 2017 henrik nu må du sku stoppe
    gå til en skole lær at læse lær at bruge knolden og læs dette

    #2 da var da en elendig kommentar, bare køb dit og dat
    sku grunden til mange er bange for at bruge sg efter som folk siger de bare skal købe det her og det her til 700. bedre at fejlfinde først som #4 siger
    ellers til trådstarter følg tommy[4600]

    kan du se det der står 700 ikke 10 eller 20 som de skide skruer ville koste men 700 som en original choker kan koste. hvis du skal være en fem årig kan du vel gøre det et andet sted ik


  • #8   19. dec 2017 Alexander det er da ikke længe siden du skrev til en han skulle købe 2T olie selv om det slet ikke var det manden skulle bruge..!!

  • #9   19. dec 2017 sku fordi der var det manden skrev han skulle bruge!

  • #10   19. dec 2017 Det var det så ikke nej...!!
    Men lad det nu ligge, det hører en anden tråd til...!!


  • #11   19. dec 2017 det var det sku og hvordan kan du sige lad det nu ligge når du selv bragte det op

  • #12   19. dec 2017 Fordi du fatter ikke en meter, så der er spild af gode kræfter at bruge tid på dig smiley

  • #13   20. dec 2017 må hellere lige oversætte din kommentar

    jeg tog fejl og istedet for at indrømme det giver jeg op, af henrik.

    jamen det helt fint du så husk lige ikke at kontakte mig i et kommentarfelt i næste forum indlæg ik



  • #14   20. dec 2017 LOL smiley Ja så længe du selv tror på det Alexander så fred med det smiley

    Jeg syns du skal gå tilbage og læse de tråde du har skrevet i, og så se hvor mange mennesker som er uenige med dig og dine metoder, selv et barn ville kunne forstå tingene bedre end dig.

    Jeg kommenterer i de tråde hvor jeg mener jeg kan byde ind med noget, og det har jeg tænkt mig at blive ved med smiley Og Især ser jeg det som god skik og hjælpsomhed, at kommentere i de tråde hvor der bliver rådgivet så forkert at nogen risikerer at få ødelagt deres scootere.
    Hvis jeg feks kan forhindre at nogen fylder den forkerte olie på deres scooter, så vil jeg da gøre det til hver en tid.


  • #15   20. dec 2017 og så du igang igen det var sku ærgeligt

  • #16   20. dec 2017 Må give Henrik ret her. Du var ved at vildlede ham den anden...

  • #17   20. dec 2017 det gør du bare men som sagt var det det han sagde han skulle bruge

Kommentér på:
Start problemer

Annonce