{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
188 visninger | Oprettet:

Køre scooter uden kørekort {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg har en scooter med alt iorden og den er lovlig. Men jeg ikke har kørekort til den, hvad er prisen på bøden så?

Kommentarer på:  Køre scooter uden kørekort
  • #1   7. dec Søg før du spørger, det tager maks 10 sekunder

• #2   7. dec lad nu bare være og vendt til du er gammel nok og du får det kort for det er ikke bare hvordan man køre det er hvordan man placere sig i trafikken og hvad de forskellige regler er

• Claus G
    VIP
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 25 Scootere: 5 Annoncer: 47 Svar: 2.154
    #3   7. dec Igen, som svaret i det opslag du lavede med samme emne, bare med en indregistreret atv, så bliver det ikke bare dyrt, men kan få konsekvenser for andre også. Bøden for at køre uden førerret er en ting, men der er også risiko for at bøderne bliver større. Ligeledes bør man lige tænke sig grundigt om, hvad der sker hvis du feks påkører en person, og i værste fald invaliderer eller slår personen ihjel. Det koster jævnt dyrt, både økonomisk men også på samvittigheden. Så få tanken ud af hovedet, hvis det er noget du overvejer. Det er ikke bare en økonomisk lussing du risikerer.

• #4   7. dec som det to andre siger så ladvær det er utroligt dumt

• #5   7. dec Hvis du altid ved hvor de nærmeste cykelbume er kan du jo satse på du når igennem dem og politiet så hænger der.

Kører man tunet skal man have gode sidespejle på så man altid kan køre lovligt at se på for dem.

Gode sidespejle og gode øjne kan rede en fra meget panserværk.

Men at tage ansvar for sig selv og dem man måske ender i en ulykke med er heller ikke nogen dårlig ide.

Det tager 2 sekunder og så har du givet det samme som et kørekort koster jo.

Tag styrthjelmen af hvis de kommer efter dig, for så må de ikke vælte dig og hvis de gør det kan du ligge sag an og få kanon gode penge ud af det.

Valget er dit, om du vil prøve at leve livet lidt spændende

• #6   7. dec hold da kæft noget lort at sige #5
    man skal sku da ikke opfodre nogen til at ødelægge deres eget liv eller andres

• #7   7. dec Hvis du bruger hjernen kan du jo jo nok se at jeg prøver at give ham lidt at tænke over.

Prøv igen Alexander E.

Eller er din humor blevet skiftet ud med en tumor?

• #8   7. dec så tror jeg istedet du bare burde skrive at han burde ladevær

• #9   7. dec Du får altså 03 i at forstå Ironi og humor lige i dag ven.
    Prøv bare at kigge 2 sekunder på den hund jeg har sat et billede af ind sammen med mit indlæg......ville du stole på den så meget som to sekunder

Vi har alle forskellige måder at udtrykke os på og ikke kun din måde at gøre det på, så bestem du bare over dig selv, men ikke andre

• #10   7. dec sku ikke ment sån men whatever
    men håber sku stadig ts tænker sig om og lader vær

• #11   7. dec hør her jeg kørte os inden jeg tog det (gik fint) men lærte en del af det og anbefaler du venter man lærer hvor man skal køre og stoppe (hvilket er praktisk hvis du ikke vil kørers over...) så vent det er det klogeste og bøden er til at overkomme men du er fucked hvis du kører en ned (det tror man ikke men da kan jo ske) hvis du kører end ned koster det omkring 600.000kr+ og det er hvis han/hun ikke ender som lam eller lign. det koster ca. 1million hvis han/hun bliver lam eller hjerneskadet....

• #12   7. dec Det Dansk humor når det vil noget #5, hehe

• Gustav K
    Gustav K Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 12 Emner: 2 Svar: 11
    #13   9. dec Lad vær, man lærer at køre forkert.
    Den dag du så står til køreprøven og dumper bliver du virkelig træt af livet.
    Taler af erfaring

Kommentér på:
Køre scooter uden kørekort