{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.320 visninger | Oprettet:

Michael V
Michael V
Tilmeldt:
18. nov 2017
Emner: 5 Svar: 18

Pgo hot trækker dårligt i modvind {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Jeg har en pgo hot som går meget hurtigt ned i fart når den møder en bakke eller lidt modvind, hvad kan det være.
Den køre 45-50 km/h når der ikke er noget vind eller bakke, men når den møder bare lidt vind går den ned til 35 kmh.
Der er pillet skiven på den og jeg har prøvet med lettere ruller men syntes bare den køre med højre omdringere men bliver langsommer i optræk og i topfart.
Er der nogen der ved hvad det kunne være..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo hot trækker dårligt i modvind
  • #1   18. nov 2017 Hvor hurtigt kan du cykle i modvind?

    Det siger sgu da sig selv.


  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    nov 2017

    Emner: 5 Svar: 18
    #2   18. nov 2017 smiley jaaaa
    MEN den skal jo ikke gå 10-15 km/h ned i fart bare der er lidt vind..????


  • #3   18. nov 2017 Jo da.
    Du har jo ikke fjernet tragten mellem studs/membran.


  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    nov 2017

    Emner: 5 Svar: 18
    #4   18. nov 2017 Der er ikke nogen tragt eller noget har nemlig kigget efter og den som folk siger der er i luftfilteret kan man ikke pille ud på min PGO fra 2011 der var kun skriven jeg kunne pille og da jeg hade skiven i, da kørte den endnu dårligere

  • #5   18. nov 2017 Så er der ihvertfald nogen der har taget den ud smiley

  • #6   18. nov 2017 Manglende opdysning, så nu er stemplet slidt ned eller du har brugt T Hansen olie eller for meget olie, så nu er udstødningen fyldt.

  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    nov 2017

    Emner: 5 Svar: 18
    #7   18. nov 2017 Tak for det Tommy ??
    Udstødningen er ikke fyldt og ik noget T-hansen fusk


  • #8   18. nov 2017 Løsn udstødningen ved cylinderen og du finder svaret.

  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    nov 2017

    Emner: 5 Svar: 18
    #10   18. nov 2017 Hmm smiley

  • #11   18. nov 2017 Hvad rullevægt har du i nu, samt hvad rullevægt har du prøvet med ??.


  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    nov 2017

    Emner: 5 Svar: 18
    #12   18. nov 2017 Jeg har 7,5gr i og jeg har prøvet 6,5 og 7 og 8gr

  • #13   18. nov 2017 Er det kommet efter du har lavet noget, eller er det langsomt blevet værre og værre ??. Selv ville jeg nok hive cylinderen af dem som Tommy er inde på, for og tjekke om den er stempelringene slutter tæt. Hvis der er mørkt under en eller begge stempelringe, så er den utæt og derved mister du farten.

  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    nov 2017

    Emner: 5 Svar: 18
    #14   19. nov 2017 Nej den har altid haft lidt dårlig start når den er kold, men det hjalp lidt med nogen gode ruller 7,5gr og en god kilrem fra polini, mener den hedder 750*17 den der sad i hed 750*19 og ruller 8gr, men den trak vildt dårligt man skulle holde gashåndtaget i bund i 10 sek før den tog ved og begyndte at køre.
    Nu køre den da lidt bedere men den midster ligesom pusten eller den begynder bare at gå ned i fart selvom det bare er en lille stigning på vejen.
    For ud af lige vej der køre den endlig okay, så jeg troede jo bare at der skulle 7 eller 6,5grams ruller i så ville den kunne trække lidt beddere men så blev den bare langsommere i optræk og midster ca 5 km/h i topfart... Mærkeligt..
    Men så har jeg tænkt på om det kunne være koblingen der skulle have strammere trim fjedere men det har jeg aldrig rodet med på en scooter.


  • #15   19. nov 2017 Alt under 10kmt har intet med rullerne at gøre.
    Det kan godt være at du føler det og at det er din erfaring, men faktum er at det ikke er rullerne, der skal bestemme optrækket fra 0kmt.
    Det gør trykfjederen, shimning og trimfjedrene.


  • #16   22. nov 2017 Når du skriver at den har dårlig ved og starte kold, så ville jeg hive toppen af dem og tjekke om den slutter tæt i stempelringene. Det at den svært ved og starte og taber fart, kunne tyde på at den ik er tæt og mister krompression.

  • #17   22. nov 2017 Når den holder i tomgang og du holder hånden mod udgangshullet på udstødningen, kan du så mærke nogle små pust i hånden ??. Hvis ik du kan det så kan det også være din udstødning, der er defekt og ik laver modtrykket .

Kommentér på:
Pgo hot trækker dårligt i modvind

Annonce