{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Stalker på baghjul {{forumTopicSubject}}

Hej Sg går med tanken om at købe en gilera stalker men kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at rykke den på baghjul hvis den står lovlig 30-40 km/t eller hvad man skulle gøre ved den for at få den på baghjul håber nogle kan komme med noget god erfaring men hvordan osv.
Ha en god dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stalker på baghjul
  • #1   15. nov 2017 du kan køre på baghjul på næsten alt standart men jeg ved en lovlig stalker kan køre på baghjul hvis du øver dig

  • #2   15. nov 2017 Jeg lærte at køre på baghjul på en lovlig stalker. Så det er bestemt muligt! Og den er stadig min favorit til baghjulskørsel lige efter en yamaha slider smiley

    Men ja alt kan kører på baghjul det handler bare om teknik! smiley

    Start med at tage benene bag ud indtil du føler dig go til det. øv derefter med benene på trinbrættet.

    En go bagbremse kan anbefales. så skift evt kabel og bremsebakker hvis den ikke er tip top smiley


  • #3   15. nov 2017 hvis den bare har optrækket til det kan den godt.
    min ven har en lovlig hot 50 den kan jeg godt køre på baghjul med.


  • #4   16. nov 2017 Stalker er rigtig god at gå på baghjul på, lærte det selv på en lovlig stalker, det var dog lidt nemmere da jeg smed en gg udstødning på, men det er stadig nemt std.

  • #5   17. nov 2017 Smid en malossi delta clutch på, og indstil den, så den tager fat med et ryk, så er det lettere at lokke den op kørerne.

    mvh


  • #6   17. nov 2017 tag alle begrænsningerne på den og sæt så en sports variator på og smør og juster din bagbremser så den er i topform pga den er meget vigtig da det er den og gassen du skal mixe
    du kan se min lille video hvordan man gør i bunden af min profil den hedder ole bole på baghjul god fornøjelse smiley


  • #7   18. nov 2017 Selv med en helt lovlig Stalker med skive og hele pisset kan man køre på baghjul smiley

Kommentér på:
Stalker på baghjul

Annonce