{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Max T
Max T
Tilmeldt:
12. aug 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Køb af spritny 30 scooter! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at købe en ny 30 scooter fra butikken og er i tvivl om, hvilken en jeg skal vælge.

Søger først og fremmest en pålidelig scooter af god kvalitet. Vil nemlig gerne give lidt ekstra for noget der er ordenligt. Derudover er det også rigtig vigtigt for mig, at den ser fed ud. Jeg elsker det der lede sporty, racer look.

Jeg har kigget på disse men har hørt meget forskelligt fra folk:
Piaggio NRG POWER
Aprilia sr 50 smiley !!
Peugeot speedfight 4 (har hørt folk sige 3eren og 4eren er Kina-skrammel. Men mange siger til gengæld, at den er upåklagelig...)
TGB Bullet RR

Nogen som har erfaringer med disse eller måske har en idé til en helt femte slags?

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af spritny 30 scooter!
  • #1   12. aug 2017 Vis du alligevel køber en ny så havde jeg købt en new runner bare du overholder service så er det en god maskine smiley

  • #2   12. aug 2017 Altså køber noget Piaggio, Gilera, Yamaha eller Aprilia, så går du aldrig helt fejl i byen smiley

  • #3   12. aug 2017 Det kommer meget an på din størrelse og budget, hvad du skal gå efter. Er budgettet underordnet og du har størrelsen til det, så ville jeg helt klart anbefale en New Runner. Den kører simpelthen lækkert, også kan du rent faktisk have din hjelm i sædekassen, selvom du måske bruger L-XL i hjelmstørrelse.


  • Max T
    Max T Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #4   12. aug 2017 Tak for svarene!! Og ja Runneren virker også sindssygt fed og ja 20 lapper er virkelig max jeg ka smide efter en scooter.
    Mht til str så ligger jeg helt middelt (80kg).
    Skal primært bruge den til bykørsel i Københavns kommune men også til længere stræk i Storkøbenhavn.



  • #6   14. aug 2017 Jamen så er det jo bare ud og kigge på Runnere. Det kan jo være, at du er heldig at der holder en demo et sted, så du kan komme ned på de 20 smiley
    Men ellers så er en Sr 50 Factory også en rigtig lækker maskine. Den har så det minus at sædeboksen ikke er så stor som på en Runner.
    Til gengæld er den en lille smule mere sporty at kigge på + den er nemmere at smide rundt end en Runner smiley
    Men stod jeg i din situation, så ville Runneren klart være at foretrække i mine øjne i hvertfald smiley


Kommentér på:
Køb af spritny 30 scooter!

Annonce