{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Generic trigger X 50 {{forumTopicSubject}}

Hej, har købt mig en brugt generic trigger som ikke kunne starte på stedet, men fik løst problemet ved at skifte batteri så elstart nu virker, og tog cylinderen af , hvor der kom tykt hvidt væske ud fra i massevis, fik renset olie dunken , og vand dunken , og puttet nyt olie og vand og kølervæske og gearolie på, og nye pakninger.

men nu har den svært ved at starte , og når jeg får den startet kan den slet ikke stå i tomgang. skal hive helt tilbage i gas håndtaget så den yder der maksimale, hvor jeg så kan slippe, og så snart den falder ned i omdrejninger igen, går den ud. den går også ud når jeg kører op af bakke, medmindre jeg slår chokeren til, eller også slår jeg den fra, er jeg ikke helt klar over. har prøvet at skifte tændrør, det blir med det samme kål sort, og når jeg justere på tomgangs skruen sker der intet, kun at når jeg gir gas, blir den ved med at give gas af sig selv, men står ikke i tomgang når jeg skruer den stille ud igen. den hakker også en smule når luftfileret er sat på.

hvad kan problemet være ?

tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generic trigger X 50
Kommentér på:
Generic trigger X 50

Annonce