{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.681 visninger | Oprettet:

70cc cylinder {{forumTopicSubject}}

hej sg skal til at sætte 70cc cylinder på en vga grido og gg udstødning overvejer og sætte en clutch fra melossi men hvad trimfjeder skal der i og trykfjeder evt hvor mange gram ruller begrænsningen er pillet og kører med en 12mm dellorto phva kaburator skal den skiftes ud eller kan jeg godt køre med den håber nogen kan lede mig den rette vej har ikke meget styr på det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  70cc cylinder
  • #1   27. jul 2017 Undgå GG udstødningen.
    Den er elendig til 70ccm.
    Du skal have 11K på, hvis den kan fås til din model.
    Eller Yasuni R.


  • #2   27. jul 2017 det kommer på når jeg engang får købt en det nemligt hvad jeg havde ligene fra min gamle scooter begrænsningen er pillet i udstødningen

  • #3   27. jul 2017 Hvilken 70cc er det?

    Du behøver ikke en Malossi delta kobling..
    - Den er til hyper racing..


  • #4   27. jul 2017 ved ikke hvad den hedder sport cylinder fra speedline

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #5   27. jul 2017 Hej. Kan du fortælle lidt om hvad for noget cylinder du havde tænkt dig at montere? Det er nemli rigtig svært at hjælpe med råd til opsætning, og i virkeligheden er den bedste opsætning den man opnår ved at ændre en ting af gangen og køre en masse prøveture. Vi kan guide dig i den rigtige retning, men den sidste finjusterering klares bedst på asfaldt. Og med gg vil topfarten være begrænset til omkring 80—85 kmt næsten uanset hvad du gør.

  • #6   27. jul 2017 det også fint nok vis den kommer derop har gg udstødning cylinder er helt nyt og købt hos speedline stod kun sport cylinder 70cc og 12mm kaburator ved så ikke om jeg skal købe et 21mm kaburator men det ville være dejligt og blive guidet den rigtige retning det sidste justering må jeg prøve hen af vejen det var mere ang ruller og dyse osv

  • #7   27. jul 2017 og skal der gøres noget ved koblingen trimfjeder og trykfjeder eller er det lige meget vis den kan komme op i fart hvad skal man egentligt gøre gor den kommer over de 80 som du skriver

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #8   27. jul 2017 Super. Jamen hvis du "bare" kører med gg så vil du efter min mening sagtens kunne køre med en omdyset standard karburator. Men behold standard luftfilter pil begrænsning og start med 82 dyse og juster op/ned derfra. Og start med 5 g ruller og juster ligeledes om nødvendig.kør med standard trykfjeder skift KUN den hvis remmen glider. Når du har gjort de ting så skift til 1500rpm trimfjedere men først til sidst da det kan være svært at høre om remmen glider med andre trimfjedere monteret.

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #9   27. jul 2017 hvis du vil over 80 kmt så skal der vildere udst. Til smiley evt r setup 11 k eller knæk udst.

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #10   27. jul 2017 Men så skal du også ha større karburator

  • #11   27. jul 2017 oki takker mange gange er det oki jeg lige skriver til dig engang når det gjort og endnu engang tak så vil jeg gå igang imorgen

  • #12   27. jul 2017 hvad med malossi cluth kobling der sat hvid trykfjeder fra polini skal den sættes på eller er det oki med den originale

  • #13   27. jul 2017 hvor sidder begrænsningen i luftfilteret

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #14   27. jul 2017 Jeg vil først prøve med original trykfjeder først! Sagen er at jo hårdere fjeder jo lavere fart, især med den forholdsvis "svage" opsætning så skal der ikk meget til for at stjæle lidt topfart:) hellere end gerne malossi kobling, men vær opmærksom på at det vil tiltrække mere opmærksomhed at maskinen tager Mange omdr. Inden den begynder at køre. os hvis du skifter trimfjedrer så er det det samme, og det vil være ret nemt at høre at den ikke er lovlig.

  • #15   27. jul 2017 oki så dropper jeg det og holder mig til den originale vil også bare ha den skal køre lidt hurtigere især nu hvor det ganle cylinder har kørt en del og tror det er ved at være færdig og havde det helt nye 70cc ligende så ville jeg helere skifte til det ide jeg også ønsker mere fart 70 ville også være fint nok for havde lidt problemer med at den var meget sløv i optrækker fra 0 til 10kmt trak den oki men så bliver den sløv op til 40kmt så skal jeg vel igså købe en ubegrænset cdi er der noget med jeg kan bruge cdi fra 45 eller skal jeg bare købe en ubegrænset istedetfor

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #16   27. jul 2017 På de fleste originale luftfilterkasser er der en indvendig gummitragt der kan fjernes så friskluft-hullet bliver lidt større:)

  • #17   27. jul 2017 oki prøver og tjekke op på det imorgen men der sad også en slange fra luftfilter til udstødningen

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #18   27. jul 2017 Det bedste er ubegrænset cdi !! Den slange afmonter du og blænder hullet af. Der bør du dog prøve at forhøre dig med en der har prøvet det, da jeg aldrig har ejet en scooter med kat. smiley men det burde ikk være svært andre gør det med succes ved jeg

  • #19   27. jul 2017 oki men skriver lige imorgen når det meste er sat på og tjekket luftfilter vis det altså er iorden glad for hjælpen så ved jeg hvad jeg skal gøre tusind tak

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #20   27. jul 2017 ??

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #21   27. jul 2017 Bare i orden. God fornøjelse smiley

  • #22   27. jul 2017 takker og god aften

  • #23   28. jul 2017 hej vil høre hvad jeg gøre for at pille mit gamle cylinder af det er rustet fast og prøvet længe og banke og ved ikke hvad lortet vil bare ikke af eller rokker sig ved ikke om der ellers er en anden måde

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #24   28. jul 2017 Flad tynd skruetrækker ind mellem blok og cylinder og så prøv at vrikke lidt fra side til side.

  • #25   28. jul 2017 har prøvet kan slet ikke komme ind eller få den vrikket sidder bare fast

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #26   28. jul 2017 Prøv en tykkere skruetrækker. Ha lidt tålmodighed. Det er den eneste måde. En cykelhandler ville gøre det samme.

  • #27   28. jul 2017 oki ja der ikke andet for prøver med diverse værktøj er bare bange for jeg skader motoren men ja prøver igen

  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #28   28. jul 2017 24# / 26#

    Hold nu...

    Og så er du helt 100 på at arre pakfladen på blokken.
    Der er mange måder at få det af, en er at skære alle pindbolte 2cm fra blokken (der kan svejses en møtrik på stumpen så den kan drejes ud) og så pille kittet stille og roligt af.


  • #29   28. jul 2017 har desværre ingen svejsemaskine og har fået en pindbolt ud men de tre er helt umuligt for mig og få af

  • #30   28. jul 2017 Den med den flade skruetrækker mellem blok og cylinder..
    Det ville en cykelmekaniker måske..

    Men alle der har bare en smule viden om scooter motor ville ALDRIG gøre dette..

    Jeg har arbejdet på utallige maskiner hvor ungerne har smadret pakfladen på denne måde.
    - Efterfølgende fætter de ikke hvorfor den ikke vil stå i tomgang, eller skal bruge unormal stor dyse..

    Den metode er total NO-GO!


  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 187
    #31   28. jul 2017 smiley hvis den virkelig er som limet fast så kunne det os tyde på at den måske har fået godt med flydende pakning:) hej ralle, jeg indrømmer gerne at det var en hjemmefusker-metode men normalt hvis man er lidt forsigtig tror du så ikke det går? Jeg mente selvfølgelig ikk at han sku bruge vold:)

  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #32   28. jul 2017 31#
    Du skriver "det er den enste måde"...

    Det er totalt no go, og så er den ikke længere smiley
    Flydende pakning er pakning ikke lim.. det er ihvertfald ikke det der holder sammen på tingene smiley

    29#
    Du kan også skære alle køleribberne af cylinderen så pindboltene bliver "fri"

    Jeg havde skåret alle pindboltene, og hevet stumperne ud med rørtang, svejsetang eller andet..


Kommentér på:
70cc cylinder

Annonce