{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snyde politiet
  • #1   11. jul 2017 Panserværn,



    Lad være at få den til at ligne at den er tunet og gøre alt "under skjoldene" ulovligt, motortuning OSV...


  • #2   11. jul 2017 Det politiværn har jeg aldrig set virke. Synes altid den kommer til at utrolig ujævnt!

  • #3   11. jul 2017 Smad et eller andet og hvis de stopper dig, sig den ikke kan starte

  • #4   11. jul 2017 Så tager de den bare med og du får en bøde alligevel

  • #5   11. jul 2017 Også hvis de ikke har set dig køre?

  • #6   11. jul 2017 Ja så må jeg være et svar skyldig.

  • #7   11. jul 2017 Nå hvis ikke, så kør 30 når politiet er der

  • #8   11. jul 2017 bare sig eigil må godt så køre de bare videre og hvis ikke så begynd at snakke om giraffen og nænænæsehornet men ikke gøre det for groft for så kommer der sku en blå bil og henter dig og de er ikke sjove for så smider de dig i en trøje med alt for lange ærmer

  • #9   11. jul 2017 Jaa nu har Brian så haft næsen i den forkerte kage dåse tror jeg

  • #10   11. jul 2017 nej det var jeg går og føj hvor var det ikke go

  • #11   12. jul 2017 Det eneste der virker er at vride øret om så de ikke kan følge med det der panserværn er sku noget lort

  • #12   12. jul 2017 Hvis man følger loven, så har man snydt de forudtagede betjente:)

    Når jeg kører for stærkt forbi Politiet, så dukker jeg mig bare, så ser de mig ikke.

    Når man bliver stoppet, Så kan man osse lige skynde sig at sige: Jeg kørte alt for stærkt, så nu skal du give mig en bøde.
    Og så lige når man har sagt det, så siger man rigtigt højt, Få nu fingeren ud og gør som jeg siger til dig, igang hr Betjent!

    Så kan man godt få det til at føle som en sejr, når han så adlyder en, og skriver en bøde:)

    mvh


  • #13   12. jul 2017 Alt under 50kmt, der vil et panserværn virke, hvis du vælger de rigtige ( tunge ) ruller

  • #14   12. jul 2017 Kørte forbi svinene idag med 30 og de kørte bare fordi

  • #15   12. jul 2017 Mads hvad i alverden får dig til at kalde dem svin?

  • #16   12. jul 2017 Fordi de er fucking træls

  • #17   12. jul 2017 Fordi de passer deres arbejde?


  • #18   12. jul 2017 Nej okay, det er politikerne der har nogle lorte regler

  • Alex B
    Alex B Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 24
    #19   12. jul 2017 Jeg undrer mig om det kunne være muligt at have en knap som virker ligesom tændingen. Hvis den ikke er sat til ON så vil den ikke starte. Så kunne man jo bare slukke for den og så kan de i det mindste ikke sætte den på rullefelt.
    Lidt ligesom et politiværn, men bare stopper den fra at tænde i stedet for at begrænse den.


  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #20   12. jul 2017 19#
    Ja selvfølgelig kan du lave sådan en knap..

    Men så ryger den bare med på ryggen af en falck bil..

    Så kan du se frem til at få den igen om 3 til 6 måneder i samlesæt..


  • Alex B
    Alex B Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 24
    #21   12. jul 2017 Gør de det?
    Har ikke selv særlig meget erfaring med politiet, men forstod det på den måde at de kun konfiskerer den hvis de har målt den er ulovlig.


  • #22   12. jul 2017 Politiet er irriterende-de politi mænd/kvinde jeg har mødt er sure af en eller anden grund!

    Uanset om situationen er lovlig eller ulovlig så er mange betjente skide sure også selvom at man selv er sød og rar imod dem!!!!!

    Kom til Kalundborg, vest Sjælland og mød de "rare" politibetjente!

    De tror at de har MERE MAGT fordi at de er under lovens lange arm eller hvad man kalder det. Men de skal have magt og det er en fint nok hos de rigtige mennesker men JEG føler det lidt som om at politimændene nyder at give dig en bøde på "X" antal beløb og misbruge magten med F.eks. (Næbet attityde)!

    Og misbruger deres magt! Men når man ser politijagt er det som regel nogle flinke og rare politimænd fordi man bliver filmet!

    Det er nok min mening om politiet,
    Men hvis der er en politibetjent som er flink og rar kan man da lige få et grin sammen med personen som nok ikke kan skade nogen?


  • #23   12. jul 2017 Har aldrig oplevet sure politi betjente.
    Har sgu selv været smidt i håndjern og der var de sgu også "flinke".

    Men når curling ungerne får lidt modvind så er politiet bare nogle sure idioter.


  • #24   12. jul 2017 Ja jeg er træt af curling unger uanset hvor gammel man bliver

    Men det er det fact at politiet tager et kollektiv temperament! Næsten hver gang!

    Jeg har ikke noget imod politiet men det føltes nogen gange at de bare ikke gider at gøre det til positivt oplevelse at møde politiet det er bare MIN mening så jeg vil ikke have at nogen bliver støtte eller noget!


  • #25   12. jul 2017 Men der er også glade politimænd derude og jeg sætter meget pris på dem der er glade!!!!!!!!!!

    Det er nok også lidt det der gør at bøden ikke er så hård vel! Når der har været en bedre stemning!


  • #26   13. jul 2017 GXM GGG!
    Aldrig sure betjente:) men de lagde dig dog i håndjern, det er jo sygt og præverst.

    ...Og du nød det dit svin smiley


  • #27   13. jul 2017 #26
    Hvad du tænker inde i dit hoved skal jeg ikke blande mig i


  • #28   13. jul 2017 Der har lige været en sag i medierne hvor politirt måtte undskylde den grove adfærd. to drenge der ringede til politiet og anmeldte et forhold, fik at vide en pateuljevogn ville være der inden for 10 minutter.
    Da den så ikke dukkede op, så ringede de igen, og så fik de ellers bare sure opstød.
    Politiklagemyndigheden lyttede til opkaldet, og politiet fik så på det kraftigste en reprimande.

    Og det var to drenge der prøvede at hjælpe...

    Jeg skal love for jeg selv har mødt nogen rigtige svinske røvhuller i uniform.... nå men nok om det!
    Alle med hovedet på skuldrene ved at danskernes tillid til politiet idag er på et lavpunkt af gode grunde.
    Politiets adfærd


  • #29   13. jul 2017 Topboks er en lovlig måde at snyde politiet på smiley

    Der skal pænt meget mere til for at de stopper en knallert med topboks på, end en uden


  • #30   13. jul 2017 det er vel nok fordi det ser mere ansvarligt ud med sådan en på smiley

  • #31   13. jul 2017 Ansigt til ansigt plejer jeg også at anbefale folk at køre med handsker.
    Det taler til de fleste betjentes underbevidsthed.

    Ser betjenten noget som de føler sig utrygge ved, f.eks. meget nøgen hud på en knallertfører, så føler de sig mere compelled to intervene.

    De er "bare" mennesker også. Af den grund kan man tit slippe af sted med ulovligheder lige under næsen på politi og andre, ved at opføre sig naturligt.
    Stivner man og begynder at opføre sig nervøst så får de øje på en ud af øjenkrogen.

    Engang blev jeg stoppet da jeg stod og ventede på bussen smiley
    Havde ikke gang i noget som helst ulovligt, og jeg så meget tilforladelig ud i påklædning osv faktisk smiley

    Men jeg stod og tænkte på noget der var foregået en anden dag, så da patruljevognen kørte forbi kom jeg til at vende ryggen til dem og begynde at gå væk smiley mens jeg kløede mig i nakken og stak den ene hånd i lommen smiley smiley smiley
    Så de vendte om og kom tilbage for lige at snakke med mig haha.

    Omvendt har jeg set ældre mænd køre på knallert uden hjelm i kbh, som ikke bliver stoppet selvom de holder ved sidem af politiet, og politiet sidder og skuler på ham.
    Han kigger bare iskoldt på dem og babber videre på sin smøg (og lader bajeren blive i handske hullet..)

    Bonusinfo: blåt lys i lygten ser kun kraftigere ud fordi blåt lys påvirker øjet mere.
    Der føles kraftigere i øjet.
    Men sammenlign blåt og hvidt lys fra samme scooter, og bemærk at man faktisl ikke kan se flere detaljer i det blå lys end det hvide lys. Tvært imod faktisk.

    Politiet stopper til gengæld folk med blåt lys mere..
    Taler af erfaring smiley


  • #32   13. jul 2017 hahaha... kæft det er godt at høre om

    man bliver stoppet og man vil bare gerne give dem mellemfingeren! lige op i hovedet!

    men jeg lader være!!!! fordi det udvikler sig bare til noget mere alvorligt!

    for så bliver man set som om man er stærkt påvirket og skal ind og sidde indtil der har været en og tage blodprøve for narkotika!


Kommentér på:
Snyde politiet

Annonce