{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Danni S
Danni S
Tilmeldt:
2. jan 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14

Kan ikke starte 2 gang {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en brugt cpi popcorn, som køre fint, men bruger den kun mandag morgen (er låst inde i varmerum) 3 km til arbejde og fredag km hjem.
Mandag morgen starter jeg med el start ca. 2 gange tryk og det kan kører 10 meter, men står stille evd kælderumsdør elign, så går den ud efter lidt gas og vil ikke starte igen - heller ikke med kickstarter med eller uden lidt gas - det er træls når man skal møde til tiden. Det er sket 3 mandage nu. JEg får lift hurtig komemr for sent. Det sjove er så kommer jeg lige et smut forbi derhjemme (ved at kører forbi i arbejdsbil ½-1 time efter mødt) og så starter den med det samme og kan stå i tomgang - efter arbejde tager jeg en tur på den uden bøvl, men som sagt mandagen efter det samme. starter men går ud og kan ikek starte de 10 min jeg prøver inden sidste chance er for lift til arbejde.

Er det fordi man kan man drukne den med el starter ?
Hvad er mon galt?
Hvordan starter jeg bedst efter den har stået 3 dage med uden gas el starter/kickstarter
Er det batteri hvis ja hvorfor kan den så starte 1 time efter ?
Hvordan er det bedst at starte den hvis den går hurtig ud som beskrevet er det at ikke give gas så den drukner hvis ´man kan det - der er jo ingen choker så det er ikke nemt at vide, de siger det er autochoker med el starter, men er det også det ved brug af kickstarteren eller kan man slet ikke drukne den (hvis det er det)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke starte 2 gang
  • Danni S
    Danni S Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #2   23. jan 2017 Hej
    Den står ikke i et varmerum som jeg skrev men bare i alm kældervarme temperatur altså alm. behagelig.

    Ok så hvis den ikke vil stå i tomgang eller starte er det bedst at brug kickstarter indtil den starter (har dog prøvet mange minutter uden held) Men hvorfor kan den så starte ½ time efter med el starter og kører en lang tur ? Drukner man den med el starter

    Jeg skrev autochoker, fordi ham jeg købte den af sagde det var det, altså der er ingen choker knap - det er bare indbygget ??? Men man skal tage højre bremser og samtidig klikke på en rød el starter knap og så starter den første gang - men 3 mandage gik den ud efter 10 meter eller 10 sek tomgang og ville ikke starte igen, den kan stå og brumme ved klik på el starter 3-5 sek. mens man holder inde altså det lyder som om man prøver starte en bil men der sker ikke meget, det er ikke bare død lyd altså kort brummen. Men drukner man den ved det eller tærer på batteri og prøve 10 gange med el starter eller er det lige meget og/eller så er det vigtig man kun bruger kickstarter uden gas???

    Jeg forstod ikke helt denne sætning "Der er stadig lidt tilbage ellers ville du ikke kunne starte den uden at køre med starteren i temmelig lang tid. "

    Køre med starteren ??? Man klikker jo bare til den starter og slipper den, man kør da ikke med den eller skal man det ? Kan man det ?

    Kort sagt hvordan er det bedst at starte den inkl. efter den evt. er gået ud og ikke kan starte med el eller kick

    Andre må også gerne svarer


  • Danni S
    Danni S Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #3   23. jan 2017 ps hvorfor får jeg ikke emails når nogen svarer i dette forum - er sat til det i profil øvøv har tjekket spam filter

  • Danni S
    Danni S Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #4   24. jan 2017 P,s igen du skriver "For en sikkerheds skyld, så tjek om autochokeren virker som den skal" hvordan kan man tjekke det ?

  • Danni S
    Danni S Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #6   24. jan 2017 Ok men hvis det fordamper, hvordan er så bedste måde at få benzin i igen der hvor det er væk, altså hvordan starter jeg den bedst så

    og vedr tjek choker jeg ved ikke engang hvor den sidder ??

    Og min ven som solgte mig knallert siger det er fordi jeg ikke kører så tit på den, og jeg skulle kører en lang tur 20-30 km (noget med sod m.m lign) det gjorde jeg så da jeg kom hjem forrige mandags i kulde puhaaaa det var koldt, og den kørte bare fint men igen da jeg så mandagen efter skulle starte (i går) startede den men gik ud og jeg kunne ikke starte 10 min inden jeg skulle af sted på arbejde - kan det passe det skulle hjælpe ???


  • Danni S
    Danni S Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #8   24. jan 2017 Er der nogen der kan hjælpe mere

  • Danni S
    Danni S Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #9   30. jan 2017 Skete igen her til morgen startede den med el starter uden gas - den startede første gang uden gas og stod på støtteføddder i ca 2 min og gik ud og derefter kunne jeg ikke starte den igen med/uden gas og prøvede el starter/kickstarter i 14 min. uden held. ØV ØV kom hjem om aften fra arbejde og der kunne jeg lige teste og den startede med det samme og jeg kunne stå gasse op og laden stå (og nok også kører på den mange klilometer ) TRÆLS

Kommentér på:
Kan ikke starte 2 gang

Annonce