{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Comet accelerere underligt?
  • #1   9. jan 2017 Dit vario er slidt.
    Der er slidt et spor ned i det og skiven er fjernet, så den er ikke lovlig.
    Oven i hatten, så mangler tragten under studsen måske, hvis den model er med tragt.

    Du kan tydeligt mærke det, når du kører fingrene over vario, fra midten til yderst.


  • #2   9. jan 2017 Jeg vil gerne tro den er slidt, men jeg tvivler på skiven og tragten er fjernet, den har kun haft 1 ejer en ældre dame på 50 som dog har kørt lange ture på den, den er serviceret af en mekaniker, men udstødningen er dog ikke lovlig 30'er (nok derfor den køre 45)
    men jeg ville bare lige høre hvad jeg måske skulle kigge efter, tjekker vario i morgen.
    tænkte osse slidte ruller? har oplevet at cometten på mit profilbillede (ikke den samme) havde helt flad slidte ruller, og det samme galt min hot, ved ikke om det kan være en del af problemet?
    altså den køre 45 helt normalt, men den tager bare lidt underlige omdrejninger engang imellem hvor den lige ''hopper'' i accellerationen ikke noget konstant


  • #3   9. jan 2017 Jeg er stadig sikker på at skiven er fjernet.
    Ellers havde den aldrig nogensinde ramt 50-60kmt.

    Det tager dig max 10 minutter at få kickstarterskjoldet af.


  • #4   9. jan 2017 havde 45'er skive i min hot 50 og den lavede præcis samme nummer?
    men tjekker det som sagt i morgen, skal op kl 3 så jeg er på vej i seng.


  • #5   10. jan 2017 Update:
    så jeg tjekkede min vario idag og ja mekanikeren som har fikset den gennem tiden ( kender manden og ved han er lidt af en fusker) har bare skiftet til ret random dele, men der var en meget tynd 45'er skive i, rullerne var 3 grams og der var slidt en dyb bane ind i blæserhjulet og selve varioen så kan sagtens se hvordan den har ramt de 50-60 stykker, havde en 30'er skive liggende som jeg smed i og en mindre slidt vario med helt friske 7,5 grams ruller i og nu køre den bedre uden de voldsomme udslag dog kun 40-45
    og så har jeg lige fået bestilt nyt vario skjold samt blæserhjul.


  • #6   10. jan 2017 bingo.
    Hastighed der stopper og så fortsætter igen senere, det er næsten altid slidspor i vario.


Kommentér på:
Comet accelerere underligt?

Annonce