{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Køb og salg af scootere?
  • #1   9. nov 2016 det er udbud og efterspørgsel... har du hvad folk søger kan du nemt komme af med det... dog er de sidste 5 maskiner jeg har solgt blevet solgt på dba og facebook... det tog mig 4mdr at få bud på min bws herinde men dagen efter jeg satte den tilsalg på fb blev den solgt... havde også to rx50'ere tilsalg herinde og det kom bud på 1500-2000 men på dba røg de for 9800 på en uge... hvis ikke du har travlt med at komme af med maskinerne kan du godt lave annoncer herinde...

  • #2   11. nov 2016 enig scooter galleri er blevet noget pis.. og har altid været det.. det svært komme af med en scooter til en fornuftig og ærlig pris..

  • #3   11. nov 2016 rigtigt nok... det var sjovere for 10 år siden inden de "gamle" følte sig overlegne og alle tror deres maskiner er lavet af guld

  • #4   12. nov 2016 Nå . Det lyder sku ikke så fedt jo. Har heldigvis ikke brug for at komme af med den her og nu men ville da være meget rart da min bws bare har stået i skuret siden 2011 hvor den var til udstilling smiley og det er sku lidt synd.

    Men samtidig har jeg også hørt om en masse stramme regler angående tunede scootere så tænkte det ville være svært. Men hvad ville i skyde den til at være værd? Der er noget nede i bremsen som skal renses da den har stået så længe. Og tror gaskablet skal skiftes/ smøres


  • #5   12. nov 2016 den er svær at prissætte... har set en del flotte bws'er tilsalg for få penge... der er en SPY tilsalg herinde for 2800 og den er pæn men de går vel for max 5k efterhånden så det vil næsten være synd at sælge din til den pris smiley

  • #6   12. nov 2016 jeg kan ikke finde den bws som er til salg som du snakker om nogen steder ? smiley

  • #7   12. nov 2016 tror den er solgt... den var hvid og stod til 2800 så den er nok røget hurtigt til den pris

  • #8   12. nov 2016 ja har du nok ret i, men øv ville ellers gerne have set den hihi

  • #9   12. nov 2016 den var også fin smiley forhøjer bagpå og org SPY kåber med spoiler osv i hvid og godt med tun smiley overvejede selv at hente den men den stod i jylland smiley har lige kigget i gallerierne men den er vidst ikke oprettet herinde smiley ret surt for den var flot

Kommentér på:
Køb og salg af scootere?

Annonce