{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvor mange har fået stjålet deres scooter?
  • #1   26. sep 2016 Fik stjålet en sonic for ca 12 år side . Stillede den på en tankstation i Lemvig en lørdag aften. Dagen efter da jeg ville hente den, var den væk. Fandt den så heldigvis ca 500 meter væk fra tanken. Den var kun rat låst.

  • #2   26. sep 2016 Stjålet en hot 50 stod med kæde bag lukket dør de havde slæbt den tværs over gårdspladsen og klippet kæden et par 100 meter oppe af vejen har de knust forlygteskjoldet. Ved hvem der gjorde det men kunne intet bevise.

    Fik også stjålet en original sonic fra boldklubben. Havde låst den med kæde og ratlås mine nøgler lå i tasken under min jakke sammen med en ny mobil og 1800kr i pungen. Tyven blev taget i forbindelse med køb af stoffer da han blev eftersøgt. En landbetjent så ham luske af med scooteren men tænkte ikke videre over det da han havde nøglen til den.


  • #3   26. sep 2016 Havde en gang en hot. 50.

    Havde lige købt den, skulle skifte vario til multivar, og var derfor på vej ned i kælderen efter kompressor (bor i boligblok)

    Var væk i 2 min, og min scooter for altid.

    Uanset hvad jeg skal idag, så låser/bolter jeg mine 2 hjulede fast, skal jeg i kælderen for rotten lov at sidde og holde vagt smiley



  • #4   26. sep 2016 Det er sq et træls sted at bo smiley

  • #5   26. sep 2016 Ja smiley det er dog 4-5 år siden. Men de ved godt han sover med åben dør nu. Hehe

    profilbillede
  • Simon R
    Simon R Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 12 Emner: 9 Svar: 18
    #6   26. sep 2016 Ja man skal altid huske låse og ikke bare rat de kan let løbe med dem

Kommentér på:
Hvor mange har fået stjålet deres scooter?

Annonce