{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

Rasmus C
Rasmus C
Tilmeldt:
26. apr 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

Udstødning, Peugeot Speedfight 1 LC {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Jeg har for ikke så længe siden købt en Peugeot Speedfight 1 LC.

Jeg syntes at jeg gik den godt og grundigt igennem, men i min ros af at købe min første scooter, så glemte jeg jo selvfølgelig af undersøge standen på udstødningen på den.

Den tidligere ejer "går jeg ud fra" har knækket det beslag/metal/stål hvor du skruer udstødningen fast med 2 bolte, han har efterfølgende lavet et hjemmelavet beslag, borret et nyt hul i resten af det originale for at kunne fastspænde den.

Nu i går, faldt den af for 3. gang og nu magter jeg det ikke længere...

Er der nogen der kan fortælle mig hvilken del af scooteren/motoren jeg skal skifte ud for at få et nyt "originalt beslag" til min udstødning...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning, Peugeot Speedfight 1 LC
  • #2   5. jul 2016 Den burde kunne sidde med bare en, hvis du spænder den godt fast dog ik optimal.
    Hvis du skal have op spændingen som den er født med, så skal højre motorblok som Claus G skriver udskiftes.
    Arbejdet med og skifte en blokhalvdel, er det samme som hvis du skal skifte krumtap dvs. motoren skal skilles helt af.



  • Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #3   8. jul 2016 Hej begge to.

    Det lykkedes mig at få genbrugt tidligere ejeres entermistiske beslag, med nye bolte og nogle skiver, den falder ingen steder nu smiley

    Men jeg frygtede godt nok at det var en del af blokken der skulle skiftes, har dog aldrig prøvet det før, men at hele hesten skal skilles af, er jeg sku ikke så sikker på at jeg har løst til at springe ud i smiley

    Men tak for svaret smiley


Kommentér på:
Udstødning, Peugeot Speedfight 1 LC

Annonce