{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Rasmus C
Rasmus C
Tilmeldt:
26. apr 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

Peugeot Speedfight 1lc - Km/l Km/tank {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen!

Jeg har for nyligt købt mig en Peugeot Speedfight 1lc 1997 og jeg tænkte på om nogle ville dele deres erfaringer smiley

Jeg ved at tanken er ca 6l, den har kørt rundt regnet 17000 km, men mit spørgsmål er, er der nogen der ved hvad sådan en fætter køre på literen? smiley

Hvis i har andre erfaringer med denne, så skriv dem gerne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot Speedfight 1lc - Km/l Km/tank
  • #1   26. maj 2016 Er motoren 100% original, eller er der skiftet dele på den?
    Er den begrænset eller ubegrænset?

    Du kan vel heller ikke svare mig på hvad en Seat Leon kører på en tankfuld, uden først at vide om det er en 1.6 diesel, eller en Cupra R? smiley


  • Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #2   26. maj 2016 Nej, det er jo rigtigt nok smiley

    Mig bekendt så er scooteren "næsten" original, det er ikke den originale udstødning der sidder på den, den ligner en der stammer fra en PGO Gmax og så fortalte tidligere ejer mig at der var pillet en "bagplade" / "skive", men jeg fik aldrig helt 100% at vide hvad det var smiley

    Det var også mere standard jeg ville vide hvad den kørte smiley


  • #3   26. maj 2016 Hvad er topfarten på den som den er nu?

  • Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #4   26. maj 2016 Hmm, før jeg efterspændte udstødningen kørte den mellem 80-90, lige nu kommer den kun kun op omkring de 60-70 smiley

  • #5   26. maj 2016 Hmm.. ja så lyder den sq ikke helt original da smiley


  • Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #6   26. maj 2016 Jeps smiley og nu er den så allerede risset fordi en eller anden mongol bag et ret åbenbart ikke kikker sig for, selvom jeg holder mindre end 50-60 cm fra hans siderude og maser mig så ind imod kantstenen, så jeg ryger a helvedes til... smiley God start på dagen

Kommentér på:
Peugeot Speedfight 1lc - Km/l Km/tank

Annonce