{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo hot 50
  • Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 10 Emner: 12 Svar: 84
    #1   22. maj 2016 Mangel på benzin!

  • #2   22. maj 2016 Tror der er noget galt med motoren

  • Emre Ö
    Emre Ö Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 6 Emner: 2 Svar: 3
    #3   22. maj 2016 Hvad kan der være galt med motoren detaljer

  • #4   22. maj 2016 at den ikke virker

    hvordan kunne du da tro at vi kunne fortælde dig hvad der er galt når du bare siger den bare gik ud mens du kørte ????

    sage den bang hvad har du tjekket indtil videre start med gnist er der komprotion på er tændrøret skudt og og smadret batteri og syeren der fra har den smeltet stellet eller hvordan


    intet ondt ment men lidt flere ditalier ville hjælpe meget


  • #5   22. maj 2016 Evt cylinder der er dødt men tjæk tændør først de har også en maks grænse

  • #6   22. maj 2016 Kan også bare være tændrøret.

  • #7   22. maj 2016 det kan være alt på motoren eller bare en ledning som er hoppet af

  • #8   22. maj 2016 Fejlfinding for dummies (no offence)

    Trin 1
    Som de andre siger start med at tjekke tændrøret.
    Dette gøres ved at skrue det ud og så sætte det i hætten igen ligge det på et sted hvor du har stelforbindelse (helst på blokken)

    Er der gnist på? Vis ja kan du gå videre i din fejlsøgning vis nej.
    Så prøv at skifte det vis der stadig ikke er gnist på så prøv at følge ledninger
    fra statoren (dem bag stusden) og se om den lille sorte ledning er gledet fra hinanden hvis ikke så prøv at tjekke om begge ledninger sidder på ved tændspolen (er under benpladen) er det også på begge to så
    prøv at trække en stump ledning fra minus ved batteri og hen på blokken
    dette er fordi du muligvis har dårlig stelforbindelse
    Stadig ingen gnist ? så kan det være stator eller cdi der er gået sig en tur

    Trin 2
    Får den benzin? Dette tjekkes meget let ved at pille luftfilteret af og holde hånden for karburatoren (nemmest hvis man er 2) men du træder på kicken 5-10 gange. Bliver du våd på hånden for den benzin. Vis ikke afmonter vacum og benzinslange sug i vacum slangen så skulle der meget gerne komme benzin ud af benzin slangen. Gør der ikke det er din vacum pumpe defekt.
    Kommer der derimod benzin ud af slangen men ikke karburatoren
    er karburatoren tilstoppet. Rens den og du burde være kørende igen.
    Du kan bare søge i fotoalbum karburator rens så kan finde guide til at skille karburatoren og samle den igen.

    Trin 3
    hvordan ser din cyllinder/stempel ud?
    hvis du ikke gider at pille topstykket af kan du pille udstødningen af ligge/stille
    scooteren meget skråt og så tage en lygte og lyse op i udstønings hullet evt trykke let på kicken med en hånd for at få stemplet til at være ud foran hullet

    Trin 4
    Hvis du ved hvad simmeringe er bør du tjekke dem.
    De sidder bag vario og bag tænding og der må ikke være fedtet omkring dem
    ¨


    Håber dette hjælper dig lidt, Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig


  • Emre Ö
    Emre Ö Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 6 Emner: 2 Svar: 3
    #9   23. maj 2016 Tak for det drenge virkelig stor hjælp smiley

Kommentér på:
Pgo hot 50

Annonce