{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Michael Y
Michael Y
Tilmeldt:
30. apr 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

PGO black Magic Hjælp Søges {{forumTopicSubject}}

Hej scootergalleri jeg er ved at købe min fætters scooter men problemet er at den har stået stille i 3 år få kan få den i gang men den dør stille og roligt vi har fået den op på 30km/t med en handske over luftfilteret men når vi fyr det normal luftfileret på så dør den har nu hørt fra flere steder af at det er dyserne men jeg aner ikke en skid om det shit er der nogen der har en guide på det eller sådan noget det vil være til stor hjælp eller en der bor tæt på Hinnerup som vil kig på det betaler self og en bajer med Med venlig hilsen Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO black Magic Hjælp Søges
  • #1   30. apr 2016 tag den til nærmeste mekaniker i jeres tilfælde og køb en el scooter i stedet ellers se på scootergrisen.dk der er alle info om alt du skal bruge nogen sinde ud over nogle småting

  • Michael Y
    Michael Y Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   30. apr 2016 der er bare ikke rigtig nogen der laver sådan noget i nærheden og jeg har ikke trailer

  • #3   30. apr 2016 Du må hellere lige slette sidste del af dit indlæg, da handel i forum ikke er tilladt desværre..

    Men du kan starte med at tappe alt benzin af og give den noget frisk benzin..
    Derefter skifter du tændrøret til et nyt.
    Inden du starter den, renser du luftfilteret i benzin eller opvaskemiddel og vand, lader det tørre og giver det nyt filter olie.
    Så renser du karburatorens dyser og kanaler med rensebenzin, en stiv børste (gammel tandbørste), samt blæser dem igennem med trykluft..


  • Michael Y
    Michael Y Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   30. apr 2016 fair nok men nu tænkter jeg mere på hvordan de dyser skal sidde ? er det bare at skure dem helt op eller hvordan ? har ikke en skid forstand på det

  • #5   30. apr 2016 Du skruer bundkaret af, og så er der frit adgang til dem..
    - De kan ikke indstilles, så det er bare af med dem, rense dem godt, og blæse alle kanaler igennem, og så skruer du dem bare i igen..
    Så længe du holder fingrene fra de to justerbare skruer på siden som er luftskruen og tomgangs skruen, så kan det ikke gå helt galt.
    (Og skulle du komme til det, så er de nemme at justere ind igen).


  • Michael Y
    Michael Y Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   30. apr 2016 okay det lyder da til at være lige til sidder der 3 dyser eller hvordan ?

  • #7   30. apr 2016 Kommer lidt an på hvilken karburator der sidder på, men ja der er oftest 3 dyser.. smiley

  • Michael Y
    Michael Y Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   30. apr 2016 fint så bare lige for at være sikker skru båndkart af og skru dem helt ud rens dem og så helt op med dem ?

  • #9   30. apr 2016 Jep..

    Og blæs dyserne igennem, eller brug stiv børste..
    - Når de er ude, kan du lige blæse kanalerne de sidder i igennem med trykluft, inden du monterer dem igen..


Kommentér på:
PGO black Magic Hjælp Søges

Annonce