{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Ulovlig vask af scooter? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg vaskede min scooter i dag på en OK tank, via håndkraft, da der er en spand man kan fylde op med vand kvit og frit. Men så i dag kom der denne ældre herre hen til mig og spurgte om det var i orden det jeg gjorde, samt jeg fik at jeg skulle tage min scooter at skride, for det simpelhen ulovligt det jeg gjorde, fordi han mener man skal betale for vandet.

Så jeg ville spørge jer hvad filen jeres mening er om det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulovlig vask af scooter?
  • #1   10. apr 2016 Tjaa det er jo en vaskeplads beregnet til biler. Der ud over så er der flere og flere tankstationer som har indrettet vaskeplads til cykler, så alle mountainbike rytterne kan vaske mudderet af efter en tur i skoven.
    Så i teorien har den gamle mand vel ret, men han må også have haft en dårlig dag hvis det kan pisse ham af at du vasker din scooter der.


  • #2   10. apr 2016 Håber vel bare han har haft en dårlig dag, ellers har han vel ikke haft andet at give sig til at skælde en ung fyr ud, på en ellers så dejlig søndag (;

  • #3   10. apr 2016 folk får ondt i røven over små ting nu til dags smiley

  • #4   10. apr 2016 Min bedstefar ville heller ikke være med til lige at stoppe på en tank for at vaske forruden og tjekke dæktryk.
    Så syntes han vi skulle tanke også smiley
    Jeg vasker dæk. tjekker dæktryk og tager en bunke plastichandsker/servietter når jeg mangler.
    Hvis der er nok...
    Hvis brug af vaskepladsen er forbeholdt tankstationens betalende kunder så må de sætte et skilt op og fjerne alle deres billige varer og håbe folk ikke kommer ind og køber for 2kr tændstikker og så bare knepper børster og dæktryksmaskine for alle pengene...

    Synes også det er røv når man kører rundt nordvest og alle dæktryks muligheder enten er smadrede eller fjernet på grund af gentagen hærværk/ respektløs brug af de offentligt tilgængelig materialer.

    På den anden side.

    Det er netop på grund af sådan en behandling der med "skrid med din knallert eller betal!" som gør at folk knepper stedet og ikke gider være med til at passe på omgivelserne.

    Der ligger 5 tankstationer og 3 cykelhandlere inden for 1km radius af hvor jeg bor men efter kl 18 skal man ned og bruge togstationens kneppede pumpe for at få luft i cykeldæk.
    Inden for samme radius holder der nok over 70 ulåste / smadrede stjålne cykler.
    Men de er alle sammen flade...

    Det hedder dekadence


  • #5   11. apr 2016 Havde bedt han om at skride,hvis han havde et problem kunne han jo hente strisserne,der hedder ikke en service station for ingenting.

  • #7   11. apr 2016 Køre tilbage og vask ,og si til ham at han skal gå
    Og hvem er han arbejder han der eller er han kunde


  • #8   11. apr 2016 Jeg har oplevet det samme på Statoil tanken i Vangede ,tæt på stogs stationen ,der var også en mand nok omkring 60 år der sporte om jeg havde betalt for det der øhhh tænker man så.
    Og forstod ikke helt hvad han mente med det og forsatte med at vaske min scooter, så forsatte han med at ville diskuterer og var pænt ireterende at høre på.
    Og han sage om jeg havde betalt for sæbe vandet ??? øhh nej det er jo gratis han mente bestemt at jeg skulle betale for det.
    Det endte med at da jeg var ferdig med at vaske scooteren og inden at jeg kørte der fra så havde jeg sagt hvad jeg mente om ham, der kom sjovt nok ingen tank passer ud og forlangte nogle penge så tror han bare var mave sur.
    Jeg gidder bare ikke at bruge flere flasker auto shampo på at vaske salt og vinter møg af scooteren og man kan som regl vaske hele scooteren med to spande på tanken.


  • #9   11. apr 2016 Jeg går ud fra at du også tanker der ergo er du kunde og må benytte det.

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #10   11. apr 2016 Hvis der kommer en eller anden tilfældig sur nar hen til dig og begynder og brække sig ud i din øregang så bare giv ham igen fra samme skuffe.

    Hvis du vil vide om du må bruge vandet osv. til at vaske din scooter så spørg dem der arbejder der.

    Det lyder ikke som om han arbejder der.

    Jeg stod også og vaskede min scooter på en parkeringsplads engang også havde jeg sat den på støtteben lige over en riste så vandet kunne løbe ned i kloarken. Så kommer der en sur nar kørende hurtigt i sin bil ind på parkeringspladsen og nærmest truer med at køre ind i mig fordi han åbenbart mener at han ejer stedet selvom det var en fælles parkeringsplads.
    Der var massere af ledige pladser.
    Også begynder han så og brække sig ud i min øregang om at jeg ikke skal være der.

    Det værste var så at narren godt kunne komme fordi uden at jeg flyttede scooteren eller mig selv så han skulle bare havde lukket røven der var plads til at han kunne holde lige der hvor han ville.

    Nogen mennesker er bare nogle idioter der går og finder folk de kan svine til og slippe væk med det.

    Du kan så vælge om du vil finde dig i det næste gang det sker.
    Den sidste idiot er ikke født endnu.


  • #11   12. apr 2016 Er da glad for jeg ikke er den eneste der har været udsat for det! smiley


Kommentér på:
Ulovlig vask af scooter?

Annonce