{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Værdi? {{forumTopicSubject}}

Hej vil i sige en scooter mister sin værdi når man tuner den?
eller bliver den mere værd når den får nye dele til mange penge?

Så når jeg har købt en scooter til 4500kr og den har fået mange nye dele og lidt tun dele, er den så mere eller mindre værd?

har købet nye dele for 2500kr ca. hvad kan jeg ca sælge den for igen?

Det er en hot fra 2008 kørt 8000 snart smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værdi?
  • #1   27. mar 2016 100% lovlig er mere værd end en tunet eller ubegrænset..
    Med mindre vi snakker HPR tun eller andet specielt..


  • #2   27. mar 2016 det kommer helt and på kunden Christian for nogle er en lovlig scooter nærmest til grin og værdiløs og for andre er en tunet scooter lige sagen og mere værd i deres øjne sælg den lovlig men med tunsættet ved siden af så kan de selv vælge så kan du også få mere for den

    en rigtig god opsætning er langt dyre end lovlige dele

    når min jog kommer til salg følger den lovlige motor + det andet standard jeg har til den helt sikkert med


  • #3   27. mar 2016 Syntes i godt man kan sætte den til 5500-5000kr eller der omkring?

  • #4   27. mar 2016 prøv at sammenlign den med andre der er til salg af samme model årgang km og stand så kan du selv bedre prissætte den

  • #5   28. mar 2016 Sådan en scooter jeg har til salg lige pt, er jo en god og pålidelig scooter i sig selv, men fordi den ikke er en kendt og eftertragtet model, så kan man næsten ikke få noget for den, den er lovlig og har kun kørt 3000, men tror i det tilfælde at vis jeg tunede den max og gjor en del mere ud af udsende, så ville jeg kunne få mere for den og få den hurtigere solgt, ved ikke om jeg tager fejl eller om det lyder rigtigt nok, det bare et get fra min side af smiley men ja som der bliver nævnt så det jo op til køber, hvad personen er intri i smiley

  • #6   28. mar 2016 det er lidt et drilagtigt spørg s mål smiley for voldtuner du den vil den jo lynhurtigt også nemt kunne smide 4/5000 i motoren + motorforstærkning og så ville du risikere at du stadig ikke kan sælge den bagefter og er det en pgo der efter min mening ikke er den bedste model at tune havde jeg nok solgt den lovlig evt med et sports tun der kan medfølge

Kommentér på:
Værdi?

Annonce