{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.491 visninger | Oprettet:

Motor på scootere {{forumTopicSubject}}

Hey guys.

Jeg har kigget lidt rundt, og kan forstå der er forskellige motortyper, og håber kan guide/forklare mig forskellen ?
Der er både vandrette og lodrette, og der er korte og lange !?

Jeg har selv en PGO dr. big som skal have en ny blok på. Hvilken type er dette ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor på scootere
  • #1   11. feb 2016 Pgo kører med deres egen blok,som bare passer cylinder med minarelli.

  • #2   11. feb 2016 Det er vel simpel logik?

    Lodret model kører stemplet frem og tilbage lodret, vandret kører det sjovt nok frem og tilbage vandret smiley

    Kort og lang model af en motor giver vel sig selv? smiley

    Din PGO kører med samme motorblok som Hot50, DR. Big, G-Max, T-Rex, Big Max, osv..


  • #3   11. feb 2016 Jeg er godt med på lodrette og vandrette. smiley
    Men kort og lang model undrer mig.
    dvs. at jeg kan ikke tage en motor fra en Honda SFX feks. og sætte på stellet til en PGO Dr. big ?
    Hvad med kort eller lang mina blok ?
    Kort eller lang minarelli blok ?


  • #4   11. feb 2016 Du kan benytta alle motore fra scootere, på alle scootere..
    Du skal dog i størstedelen af tilfælde fremstille dit eget motorophæng, og ændre i ledningsnettet..

    Korte minarelli motore bliver brugt på de små scootere, de lange på de store..


  • #5   11. feb 2016 ledningsnettet er ikke noget problem..
    men det er mere om jeg f.eks vil kunne tage en 125cc og sætte på uden problemer ?
    eller en fra en sfx
    og mon en standard pgo dr big motor er en kort eller en lang ?! (umiddelbart vil jeg sige en lang hvis jeg sammenligner med en jog f.eks)


  • #6   12. feb 2016 Ligesom computere næsten alle sammen bruger intel eller amd processore
    Så bruger scooter producenterne motorblokke fra nogen populære motorblokproducenter.

    Billede af en motorblok og motordele. Indet. Her tilfælde en gy6.
    Sådan en der sidder på mange kina scootere


    profilbillede
Kommentér på:
Motor på scootere

Annonce