{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Zakarias M
Zakarias M
Tilmeldt:
10. feb 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

hva fa'en er godt at købe {{forumTopicSubject}}

jeg er 15 og snart 16, og kigger lige nu på scootere, er kun interesseret i scootere da jeg gerne vil ha noget med opbevarings plads i) jeg har kigget lidt på dba, hvor jeg fandt nogle meget gode (i pris, aner ikke noget om hvad den er reelt) til omkring de 3000, jeg er bare bange for at pris og kvalitet følges ad her og jeg ender med noget der bryder sammen hvis man smider en knappenål på den. som sagt er jeg totalt nybegynder og ved INTET og ville gerne høre om hvad jeg burde være opmærksom på, fx. hvor langt kan en scooter normalt køre, havd for mærker er gode, hvad for modeller er gode i de mærker, burde jeg købe ny eller brugt siden jeg ikke ved noget om "repair" heller, og vigtigst af alt, hvad fa'en er forskellen mellem en 2 takst og 4 takst, kører de ikke nogenlunde ens??? og keep in mind hvis i foreslår noget, jeg har ikke mange penge at rode med, så ideelt ville noget under 10.000 eller 8.000 være det jeg har råd til, (men der nok latterligt umuligt og urealistisk gætter jeg på, i hvertfald hvis den skal være ny) ellers er det ned på knæ foran forældrene og be om penge hvilket ikke er min favorit aktivitet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva fa'en er godt at købe
Kommentér på:
hva fa'en er godt at købe

Annonce