{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Jog fs vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hej SG jeg har købt mig en fin jog fs. Men efter jeg havde kørt på den en uge så går den lige pludselig ud imens jeg køre. Fik afvide det var stemplet der var gået så det har jeg skiftet men den vil stadig ikke starte, og der er gnist og kompression og der er også Benz i bundkarret er der andet som kan være galt med den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog fs vil ikke starte
  • #2   30. jan 2016 De skruer til membranen kan ikke spændes særlig meget da de har været over spændt men kan det godt være derfor. Synes nemlig den sidder godt fast . Men jeg har lige været ude og kigge på tændrøret og der er ikke nogen benzin på det kun lidt olie ellers er det helt som nyt, den kan godt lige starte i 10-15 sek hvis jeg lige sprøjter det der starthjælp in i karbu så tror ikke der kommer benzin til tændrøret

  • #3   30. jan 2016 Og den har fået mere kompression efter jeg skiftede stemplet det kan jeg mærke når jeg træder i kickstarteren. Det skal lige siges at der sidder 70 cc og 21 mm på som er ret nyt kun kørt ca 20 km

  • #4   30. jan 2016 den studs skal spændes 100% fast og være 100% tæt med de rigtige pakninger og er de standard 6 mm gevind skruet over som du skriver i #2 er du nød til at få lavet nye gevind i 7 eller 8m få det lavet først før alt andet

  • #6   30. jan 2016 Får målt kompressionen snart. Kan jeg ikke bare bruge flydene pakning og hvordan ved man og det er simmeringen

Kommentér på:
Jog fs vil ikke starte

Annonce