{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.274 visninger | Oprettet:

vespa ciao kobling tager ikke fat og får derfor ikke motoren igang {{forumTopicSubject}}

Hej jeg købte for noget tid siden en vespa grillo (har ciao motor på) som et hygge projekt og jeg har hoved renoveret motoren og nu kan jeg ikke får koblingen til at tage fat når den skal startes? jeg vil sætte stor pris på jeres hjælp, jeg kan se emnet har været oppe før men det er ikke til at finde nogen løsning på problemet desværre

jeg vedhæfter et link så i kan se hvad problemet præcis er

https://www.youtube.com/watch?v=eGqtqZkzPmE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vespa ciao kobling tager ikke fat og får derfor ikke motoren igang
  • Tonny C
    Tonny C Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   31. dec 2015 rem er for løs. mål 315 mm fra foreste remskive tryk ned med 2 kg. så skal rem gi sig mellem 13.5 til 15.5 mm. hvis den er for løs løsnes motor bolde og justeres med håndtag lige foran remskive

  • #2   31. dec 2015 Arh okay det vil jeg prøve og tusinde tak for svaret Tonny, jeg forstår det hele undtaget lige det med at justere med håndtag ved remskiven? Hvilket håndtag er der tale om der?

  • Tonny C
    Tonny C Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #3   1. jan 2016 her er et billed af håndtag håber det virker da jeg er computeranalfabet

    profilbillede
  • #4   1. jan 2016 Nu spiller det smiley jeg takker for hjælpen og godt nytår

  • Jan C
    Jan C Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #5   18. okt 2018 Hej har en piaggio bravo der skriger når den kører er der nogle der kan hjælpe har lige købt den kørte fin i to dag ?

Kommentér på:
vespa ciao kobling tager ikke fat og får derfor ikke motoren igang

Annonce