{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

help please ! hot 50 start problem ! {{forumTopicSubject}}

min hot gider ikke starte, jeg skulle ind til byen (ca 4 km) og den gik ud første gang efter 400 meter, men jeg fik den i gang igen efter at ha trådt 70-100 gange på kickstarteren men lige inden den startede skød den en 20 cm stikflamme ud af udstødningen.. men jeg kørte så videre( normalt ville jeg ha trukket den hjem og fixet den, men det her var en vigtig aftale og var allerede sent på den) nå men jeg nåede så ca. 3 km ind mod byen da den så dør igen... jeg træder denne gang 100-150 gange før den starter og den her gang skyder den også igen, men jeg får den igang og køre det sidste stykke hvor jeg så parkere og går op i byen til den aftale. da jeg kommer tilbage efter godt 3 timer starter den på andet hug på kickstarteren hvor jeg så tænker fedt!! men nej.. jeg kørte 700 meter så døde den.. jeg trådte 5-600 gange og den startede ikke, så farmand måtte komme og hente mig med trailer. her i dag går jeg så ud for at prøve og lave den, dog uden held, jeg tjekkede om den fik benz, det gjorde den. om der var gnist, det var der. om der var komposison på, det var der. jeg rensede kaburatoren og dysen, alt blev tjekket, men den gider bare ikke starte.. har i nogle ideer?

opsætningen
-r setup 70cc blue top
-17,5 mm deloro kaburator med dyse#90
-polini original udstødning
- malossi multivar med std ruller
- resten std


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  help please ! hot 50 start problem !
Kommentér på:
help please ! hot 50 start problem !

Annonce